Sipariş listesinde ürün yok
Viral pazarlama, e-posta adresine, telefona ve sosyal medya hesabına sahip kullanıcıların bir pazarlama mesajını diğer kullanıcılara aktarmalarını teşvik eden bir pazarlama tekniğidir. Web üzerinde viral pazarlama, “maustan mausa” veya “modemden modeme” iletişim olarak da adlandırılır. Etkili b
Doç.Dr.Turgut ÇÜRÜKGünümüzde araştırma-Geliştirme AR-GE faaliyetleri,işletmelerin ve ekonomilerin en önemli rekabet aracı haline gelmiştir.Bilgi ekonomilerin en temel özelliği olan,istenilen zamanda,istenilen yerde ve kalitede bilgiye ulaşmak ancak,güçlü bir AR-GE ait yapısı ile mümkün olabilir.Bu nedenle,günümüzün gelişmiş bilgi ekonomileri AR-GE alt yap
Prof.Dr.Ahmet Fazıl ÖZSOYLU Çin , 20 yüzyılın son yirmi yılında dış dünyaya açık bir gelişme stratejisi ve özellikle sahil bölgelerinde gerçekleşen hızlı sanayileşmesi ile uluslar arası siyaset ve ekonomi tartışmalarının ana teması oldu.Bir zamanların fakir ülkesi,2000’li yılların başından itibaren ABD , Japonya , Almanya,Fransa,İngiltere ve İtalya
Yrd.Doç.Dr.Azmi YALÇIN Değişim yönetimi son yıllarda oldukça popüler hale gelmiş bir işletme yönetimi konusudur.Ancak yapılan çalışmaların çoğu akademik nitelikte olduğu için,bu konunun gerçek muhatapları olan işletme sahibi ve yöneticileri bu çalışmalardan yeteri kadar faydalanamamıştır.işte bu kitap işletme sahip ve yöneticilerine ,iş dünyasından y
Yard.Doç.Dr.Ferit ÖLÇER Günümüz iş dünyası bilgi,değişim ve gelecek odaklılık temel kavramları etrafında şekillenmektir.Özellikle iş hayatının her alanında görülen değişim olgusu hızına uyum sağlayamayan işletmeleri yok etmektedir
Yrd.Doç.Dr.Ersan ÖZ Dış Ticaret gerçekleştirilirken tabi olunması gereken ulusal ve uluslar arası mevzuat da önem arz etmektedir.Bu noktada ,dikkat edilmesi gereken mevzuat hükümlerinin başında vergilendirme gelmektedir.Çünkü dış ticaret,gideceği yöne vergi yüküne göre karar vermektedir.
Murat TÜRK 21.Yüzyıl işletmeleri yeni yeni kavramlar ve yaklaşımlarla karşı karşıyadırlar.Birçok yönetim gurusu işletme yöneticilerine başarılı olabilmeleri için önerilerde bulunurken aynı zamanda yönetim olgusu giderek daha da karmaşıklaşmaktadır.
Dr.Neslihan Coşkun KARADAĞ İletişim sektöründeki gelişmeler, toplumsal yaşamda yeni çığır açmış ve özellikle internetin gelişimi ile küresel iletişim ağının kurulması ve yaygınlaşması sonucu elektronik ticaret yeni bir ticaret platformu olarak yaşamımızdaki yerini almıştır.Elektronik ticaretin hızlı gelişimine paralel olarak başta vergileme olmak üz
Doç.Dr.Zeynep TÜRK Bilgiye sahip olan ve onu etkin bir şekilde yönetenlerin kral olduğu bilgi çağında,başarılı olmanın temelinde entelektüel sermayenin olması gerçeği,işletmeleri öncelikle entelektüel sermayeyi anlamaya,sonra elde etmeye , çoğaltmaya , yönetmeye ve raporlamaya itmektedir.
Dr.Ömer İSKENDEROĞLU Özellikle gelişmekte olan ülkelerde,ekonomik büyümenin sağlanması,ülke hükümetlerinin en çok önem verdikleri konuların başında gelmektedir.Ekonomik büyümenin,ülkenin refah seviyesine ve istihdam düzeyine yapacağı katkı tüm ekonomi çevrelerinde kabul edilmektedir.
Yrd.Doç.Dr.Yakup BULUT GAP,ilke alanının 9,7’sini kapsayan ve ülke nüfusunun 9,8’ini içinde barındıran bir bölge projesidir.Bu projenin katkısıyla bölgede sosyo-ekonomik dönüşüm hedeflenmekle beraber,başta terör olayları olmak üzere bir çok neden bu dönüşüm istenen düzeyde gerçekleşmesine engel olmuştur.Bölgedeki kentler başta konut ve gecekondu
Tamer UTKUCU Türkiye Cumhuriyeti Devleti,Selçuklu ve Osmanlı İmparatorluğunun mülkiyet rejiminden kaynaklanan nedenlerle adet ve yüzölçümü olarak önemli bir gayrimenkul portföyüne sahiptir. Devlet mallarının idaresi ,Osmanlı İmparatorluğundan günümüz Türkiye’sine Devlet yönetiminin stratejik ve önemli unsuru olagelmiştir.
Tolga KABAŞ Yoksulluğun ölçülmeden önce tanımlanması ve kavramsal olarak anlaşılması gerekir. Yoksulluğun tanımı genişledikçe ölçülmesi de o kadar zorlaşmaktadır. Yoksulluğun tanımlarına göre ölçümünde kullanılan göstergeler farklılık gösterir. Bu yüzden yoksulluğun kesin tanımlarının yapılması ölçümler açısından çok önemlidir. Tanıml
Hilal İNAN Hizmet sektörü gelişmiş ekonomilerde önemli bir yere sahiptir ve gün geçtikçe de gelişmeye devam etmektedir. Turizm , sağlık , finans , taşımacılık , iletişim vb pek çok kategoriyi içerisinde barındıran hizmet sektöründe pazara giren pek çok yeni işletme ve dolayısıyla rekabet artışı söz konusu iken müşterilerin de hizmetlere ilişkin bilgi
Dr.Ömer İSKENDEROĞLU İşletmelerde büyüme finans çevrelerinde en çok araştırılan konularda biridir.Büyüme üzerinde etkili olan birçok faktör vardır.İşletme büyüklüğü,işletme yaşı işletmenin sahiplik yapısı,işletmenin faaliyet gösterdiği sektör,işletmenin coğrafi pozisyonu,AR-GE faaliyetlerinde bulunup bulunmaması, makroekonomik değişimler işletme
Dr.Zeynep TÜRK Küresel pazarlardaki şiddetli rekabet,işletme fonksiyonu ve politikalarında yeniden yapılanmayı gerektirmiştir.Yoğun küresel rekabet,sürekli değişen müşteri gereksinimlerini,ürün yaşam seyrinde önemli kısalmalar ve düşük fiyatlı yüksek kaliteli ürün veya hizmeti ortaya çıkarmıştır.Bu ise işletmelerin kalite,maliyet etkinliği,zaman ve yen
Ahmet GÜZEL Bu kitabın, başta Vergi Denetmenleri camiasına olmak üzere,yetki ve yeterlilik sınavına,serbest muhasebeci , mali muşavir ve yeminli mali müşavirlik sınavlarına hazırlananlara , üniversite öğrencilerine,akademisyenlere ve mali konulara ilgi duyan herkese yararlı olmasını diliyoruz.