Sipariş listesinde ürün yok
9786052581421
400,00 TL
320,00 TL
-20%
Bölümlere katkıda bulunanlar, acil tıp eğitimi ve öğretim üyesi gelişimi alanında lider olarak kabul edilmektedirler. Yazarlara bölümlerini geliştirmek ve kendi tarzlarına göre yazmak için serbestlik verildi. Tıbbi eğitim ile ilgili kanıta dayalı rehberleri gözden geçirmekten ziyade, acil tıp tekniğinin nasıl başarılı bir şekilde öğretileceği konusundaki kişisel görüşlerini sunmaları istendi. Sonuç olarak, bölümlerin çoğunun birkaç referansı bulunmaktadır. Çok yazarlı ders kitabına yapılan bu yaklaşım, bölümden bölüme, stillere göre değişen ve okuyucuyu çeşitli iletişim tekniklerine maruz bırakan bir derleme sunar. Editörler, okuyucuların, acil tıp öğretiminin yapıldığı mekânların spektrumunda öğretim için kendi yöntemlerini geliştirdikleri için bu sayfalarda faydalı modeller bulmasını ummaktadırlar.
Öğretimin ve acil tıp pratiğinin doğasında var olan diğer uzmanlıklarda yer almayan özel zorluklar vardır – acil servisin bilinmeyenleri, yaşamı ve uzuvları tehdit eden koşulları tanımlama, problemleri çözme baskısı, hızlı çözüm bulma ve klinik uzmanların ve yardımcı hizmetlerin orkestrasyonu. Pratiğimizin bu benzersiz talepleri nedeniyle, diğer disiplinlerden klinisyenler tarafından yazılan kitaplar bize yardımcı olabilir, ancak bizim için tam değildir. Acil Tıpta Pratik Öğretim, acil tıp doktorları için acil tıp doktorları tarafından yazılmıştır.İkinci baskısının, değerli uzmanlığımızı uygulama sanatını öğretmek için değerli bir kaynak olduğunu umuyoruz.
İÇİNDEKİLER
1. Kısım Arka Plan/Giriş
1. Bölüm Acil serviste yetişkin öğrenciler
2. Bölüm Acil serviste öğretim engelleri
3. Bölüm Acil tıpta öğretim ve hasta bakımı
4. Bölüm Acil tıpta mentorluk
2. Kısım Acil Serviste Eğitim ve Ötesi
5. Bölüm Acil serviste yatak başı eğitim
6. Bölüm İnvaziv tıbbi prosedürlerin öğretimi
7. Bölüm Acil serviste geri bildirim
8. Bölüm Öğretim aracı olarak bilgisayar
9. Bölüm Eğitimsel Teknoloji: WEB 2.0
10. Bölüm Soyut kavramların öğretilmesi: profesyonellik ve kişilerarası beceri/iletişim
11. Bölüm Hayat boyu öğrenme becerilerinin öğretimi: Dergi kulübü ve ötesi
12. Bölüm Tıbbi internet yayıncılığı 101
13. Bölüm Simülasyonun acil servis eğitiminde kullanımı
3. Kısım Özel Grupların Eğitimi
14. Bölüm Tıp öğrencilerinin eğitimi
15. Bölüm Acil serviste diğer servis asistanlarının eğitimi
16. Bölüm Acil tıpta asistan hekimlerin eğitimi
17. Bölüm Asistan doktorlara nasıl öğreteceklerini öğretme
18. Bölüm Uluslararası bir topluluğa eğitim
19. Bölüm Acil servis konsültasyonu: hasta sonuçlandırmayı iyileştirmek için hekim-hekim iletişimini öğrenme
4. Kısım Acil Tıpta Eğitmen Olarak Gelişmek
20. Bölüm Harika öğretmenlerin özellikleri
21. Bölüm Etkili sunum teknikleri
22. Bölüm Küçük grup tartışma becerileri
23. Bölüm Daha iyi bir eğitmen olma yolunda bir rehber olarak öğretim kadrosunun gelişimi
5. Kısım Öğretme Teknikleri ve Stratejileri
24. Bölüm Etkili klinik acil servis eğitimi için stratejiler
25. Bölüm Eğitimde inciler ve tuzaklar: ne işe yarar, ne yaramaz?
ISBN | 9786052581421 |
Basım Yılı | 2019 |
Basım Sayısı | 1 |
Sayfa Sayısı | 399 |
Kitap Dili | Türkçe |
Yazar(lar) | Robert L.Rogers |
BISAC | MED026000 |