Sipariş listesinde ürün yok
9786258299083
225,00 TL
180,00 TL
-20%
İnsanoğlu için sağlıklı bir yaşam en büyük değerdir. Kendimizin veya sevdiklemizin bu değerine dokunan küçüçük bir olumsuzluk meydana geldiğinde, hiç kuşkusuz hemen bir sağlık kuruluşuna başvururuz. Sağlık biriminde en kısa zamanda, en hızlı ve en doğru şekilde teşhiş ve tedavi süreçlerinin akmasını isteriz. Lakin hastanelere gittiğimizde gördüklerimiz kalabalık, kargaşa, birbirine seslerini yükselten insanlar, koşturan çalışanlar, biryerleri bulmaya çalışan hastalar, poliklinik kapısında bekleyen insanlardır. Sanki işler yürümüyor işlemler çok yavaş ilerliyor gibidir. Karmaşıklığın içinde hem çalışanlar hemde hastalar mutsuzdur. Çünkü işler istendiği şekilde akmıyor süreçler ilerlemiyordur. Oysa hastanelerde süreçlerin tıkanmadan hızlı şekilde akması beklenir. Tıkanmaları yokederek beklentileri karşılamanın yolu yalın felsefeden geçer. Yalın ile süreçlerin su gibi akması sağlanarak hizmet sunanların ve hizmeti alanların memnuniyetini artırabiliriz. Yalın düşünce, akışlara hizmet alıcısı tarafından bakarak süreçlerdeki tıkanmallara neden olan israfları elimine ederek bu akışların hızlıca akmasını sağlayarak istenileni yerine getirmeye çalışan bir yönetim sistemidir.
ISBN | 9786258299083 |
Basım Yılı | 2022 |
Basım Sayısı | 1 |
Sayfa Sayısı | 171 |
Kitap Dili | Türkçe |
Yazar(lar) | Nihal ALOĞLU,İbrahim Sani MERT |
BISAC | MED058030 |
DOI | 10.37609/akya.1930 |