Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

AYBAK 2021 Mart

Genel İşletme Çalışmaları ( AYBAK 2021 Mart ) Daha büyük görüntüle

Genel İşletme Çalışmaları ( AYBAK 2021 Mart )

9786257401265

Akademisyen Kitabevi

330,00 TL

264,00 TL

-20%


KDV Hariç: 264,00 TL

İçindekiler:

  • Bölüm 1 - Firmaların Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notları İle Finansal Performanslarının Analizi: Bist- Kurumsal Yönetim Endeksi’nden Kanıtlar
    / Mehmet APAN, Orhan BOZKURT
  • Bölüm 2 - Kültür Varlıkları Envanterinin Veri Tabanının Oluşturulmasıyla Kalite ve Verimliliğin Artırılması
    / Fatih ÖZTÜRK, Mesud AKYÜZ
  • Bölüm 3 - Dijitalleşmenin Muhasebe Dersini Alan Öğrencilere Etkisi
    / Ayşe Nur BUYRUK AKBABA
  • Bölüm 4 - Bulut Muhasebe ve Bir Uygulama
    / Beyhan Beller DİKMEN
  • Bölüm 5 - Küresel Rekabet Gücünün Lojistik Performansa Etkisi: OECD Ülkeleri Üzerine Bir Araştırma
    / Hayri CENGİZ
  • Bölüm 6 - Yeşil Pazarlama ve Yeşil Muhasebenin Bibliyometrik Ağ Analizi
    / D. Ali KIZILYALÇIN, Bahar GÜRDİN
  • Bölüm 7 - Denetim Raporu Gecikmesi ve Bıst 100 Endeksi Üzerine Bir Uygulama
    / Atila KARKACIER
  • Bölüm 8 - Geleneksel ve Güncel Yaklaşımlar Çerçevesinde İnovasyon Süreç Yönetim Modelleri
    / Ozan KALAYCIOĞLU
  • Bölüm 9 - Tarım Devriminden Sanayi Devrimine Tarihsel Gelişim Süreci
    / M. Çağrı PEHLİVANOĞLU
  • Bölüm 10 - Sezgisel Bulanık Mantık ve Yenilenebilir Enerji Alanındaki Çok Kriterli Bir Karar Problemine Uygulanması
    / Aygülen KAYAHAN KARAKUL, Gizem ÖZAYDIN
  • Bölüm 11 - Hizmet Kalitesinin Lojistik Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Sarp Sınır Kapısı Üzerine Bir Araştırma
    / Arzu TUYGUN TOKLU
  • Bölüm 12 - Etkileyici Kişi Pazarlaması (Influencer Marketing) Kavramsal Bir İnceleme
    / A. Buğra HAMŞIOĞLU, Muhammet Murat NALCI
  • Bölüm 13 - Online Alışverişte Tüketicilerin Gizliliğine ve Savunmacı Davranışlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
    / İbrahim YEMEZ
  • Bölüm 14 - Gerilla Pazarlama Üzerine Bir İnceleme
    / Suat Nuri TAHMAZ, Nilşah CAVDAR AKSOY, Ebru TÜMER KABADAYI
  • Bölüm 15 - Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
    / Filiz ÇAYIRAĞASI
  • Bölüm 16 - Sanal Gerçeklik Ve Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerinin Kullanım Alanları
    / Saadet SAĞTAŞ
ISBN9786257401265
Basım Yılı2021
Sayfa Sayısı285
Editör(ler)Sefer YILMAZ, Mehmet Ali Burak NAKİBOĞLU
BISACBUS000000
DOIhttps://doi.org/10.37609/akya.105

Yorum Yaz

Genel İşletme Çalışmaları ( AYBAK 2021 Mart )

Genel İşletme Çalışmaları ( AYBAK 2021 Mart )

Yorum Yaz