Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

AYBAK 2023 Mart

Ekonomi ve Yönetim Bilimlerinde Güncel Akademik Araştırmalar II ( AYBAK 2023 Mart ) Daha büyük görüntüle

Ekonomi ve Yönetim Bilimlerinde Güncel Akademik Araştırmalar II ( AYBAK 2023 Mart )

9786253991227

Akademisyen Kitabevi

440,00 TL

352,00 TL

-20%


KDV Hariç: 352,00 TL

İçindekiler:

  • Bölüm 1 - İşgücü Verimliliği ve Kovid-19 Pandemisi
    / Hasan Engin DURAN
  • Bölüm 2 - Kovid-19 Pandemi Süreci Altında Brent Ham Petrol Fiyatlarının Öngörülmesi: Koşullu LSTM Modeli
    / Aygül ANAVATAN
  • Bölüm 3 - Türkiye’nin Dış Ticaret Politikasında I. İzmir İktisat Kongresi’nin Önemi
    / Gülçin Elif YÜCEL
  • Bölüm 4 - 4857 Sayılı İş Kanunu Bakımından İşçinin Yıllık Ücretli İzin ve Günlük Ara Dinlenme Hakkı
    / Seçil GÜRÜN KARATEPE
  • Bölüm 5 - Avrupa Birliği Üyesi Ülke İşletmelerinde Dijital Teknolojilerin Kullanımı
    / Aysel ARSLAN
  • Bölüm 6 - Bist Teknoloji Endeksinde Yer Alan Şirketlerin Finansal Durumlarının Altman Modeliyle İncelenmesi
    / Alper OVA
  • Bölüm 7 - Değişim Yönetimi Süreçlerinde Mavi Yakalı Çalışanların Değişime Karşı Direnç Eğilimlerinin Belirlenmesi
    / Zekeriya ŞAHİN
  • Bölüm 8 - İşletmelerin Uluslararasılaşmasına Yönelik Modellerin Ağ Yaklaşımı Bakış Açısıyla İncelenmesi
    / Şayan BERBER, Esin CAN
  • Bölüm 9 - Mobil Bankacılık Kullanımını Etkileyen Faktörlerin BWM ve Fucom Yöntemiyle Analizi
    / Arif ÇİLEK, Onur ŞEYRANLIOĞLU
  • Bölüm 10 - Süreç Endüstrilerinde Parti Büyüklüğü Belirleme ve Çizelgeleme Probleminin İncelenmesi
    / Fatma DEMİRCAN KESKİN, Haluk SOYUER
  • Bölüm 11 - Şehir Pazarlaması Kapsamında Uluslararası Fuar ve Sergilerin İzmir Turizmine Olası Katkılarının Değerlendirilmesi: Dünya Sergisi Örneği
    / Muhammed Alicem DEMOĞLU, Hakan ATAY
  • Bölüm 12 - Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklamcılığı Kabul Etme Seviyesini Etkileyen Faktörler: Kavramsal Bir Model
    / Görkem ERDOĞAN
  • Bölüm 13 - Ulusal Pazarlama Literatüründe Kuşak Farklılıklarının İncelenmesine Yönelik Araştırma
    / Emine ŞENBABAOĞLU DANACI
  • Bölüm 14 - Yöneticilerin Dijital Dönüşüme İlişkin Farkındalık ve Uygulamalarını Belirlemeye Yönelik Kamu Sektöründe Bir Uygulama
    / Ramazan Vedat SÖNMEZ
  • Bölüm 15 - Yönetişim, Sosyal Sorumluluk ve Yeşil Strateji İlişkisininSürdürülebilir Çevreye Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Bakış
    / Güven KARAMAN
ISBN9786253991227
Basım Yılı2023
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı300
Kitap DiliTürkçe
Editör(ler)Harun BAL,Serkan Yılmaz KANDIR,İlksun Didem ÜLBEĞİ
BISACBUS069000
DOI10.37609/akya.2534

Yorum Yaz

Ekonomi ve Yönetim Bilimlerinde Güncel Akademik Araştırmalar II ( AYBAK 2023 Mart )

Ekonomi ve Yönetim Bilimlerinde Güncel Akademik Araştırmalar II ( AYBAK 2023 Mart )

Yorum Yaz