"Akademisyen Yayınevi Araştırmalar Kitabı Eğitim Bilimleri" Kitabının İçindekileri:
- Bölüm 1 - 12. Sınıf Öğrencilerinin Limitin Formal Tanımına İlişkin Kavram Yanılgıları
- Bölüm 2 - Gerçekleştirilen Problem Kurma Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık Becerilerine Etkisi
- Bölüm 3 - Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programlarında Temel Matematik
- Bölüm 4 - Madde Tepki Kuramında Yeni Yaklaşımlar: Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramı
- Bölüm 5 - Tablet Bilgisayarlara Yönelik Geliştirilen E-Kitaplara Video Ögelerinin Uygulanması Süreci: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma
- Bölüm 6 - Oyun Bağımlılığı ve Okula Bağlılık
- Bölüm 7 - Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Sosyal Bilgiler Derslerinde Farklılaştırma ve Zenginleştirme
- Bölüm 8 - 5-6 Yaş Çocuklarının Sosyal Duygusal Yeterlikleri ve Bakış Açısı Alma
- Bölüm 9 - Okul Öncesi Dönem Çocukları İçin Geliştirilen Barışçıl Yaşam Becerileri Temalı Eğitim Programı’nın Tanıtımı
- Bölüm 10 - Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
- Bölüm 11 - Öğretmen Adaylarına İletişim Yeterlilikleri Kazandırma Amaçlı Öğretim Programının Etkililiği
- Bölüm 12 - Üniversite Öğrencilerinin İnsan Beyni Kavramı Metaforları
- Bölüm 13 - Ekolojik Yaklaşımın Okul Psikolojik Danışmanlığında Kullanılması
- Bölüm 14 - Müzik İnsan İlişkisi ve Müzik Terapi
- Bölüm 15 - Öğretmenlik Eğitimi Veren Yükseköğretim Kurumlarında Öğretim Elemanı Yetiştirme “Modelleme ve Eğilimler
- Bölüm 16 - Eğitim Fakültesindeki Öğretim Elemanlarının Görüşlerine Göre Fakülte Yönetimlerinin Araştırma Kültürüne Destekleri
- Bölüm 17 - Fakülte Yönetiminin Araştırma Kültürüne Desteğine İlişkin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
- Bölüm 18 - Görme Engelli Bireylerin Eğitiminde Teori ve Uyarlamalar: Matematik ve Diğer Disiplinler
- Bölüm 19 - Mimari Teknik Resim Eğitim Materyali Olarak Maket Kullanımı
- Bölüm 20 - Görsel Tasarımda Çift Yönlü Kompozisyonellik ve Gönderge, Duyum, İdea
- Bölüm 21 - Çalışma Belleği Eğitiminin Okuma Güçlükleri Üzerindeki Etkisi
- Bölüm 22 - Toplumsal Bellek Bağlamında Kültür, Dil ve Öğretimi
- Bölüm 23 - Eğitim Örgütlerinde Tempo Veren Liderlik Yaklaşımı (Pacesettıng Leadershıp)
- Bölüm 24 - Okul Öncesi Eğitimde Medya Okuryazarlığı
- Bölüm 25 - 3B Yazıcıların Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
- Bölüm 26 - Sanal Dünya ve Web Temelli Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Uzaktan Öğretim Ortamlarına Yönelik Görüşleri ve Akademik Başarıları*
- Bölüm 27 - Türk Eğitim Sisteminde İmam-Hatip Liselerinin Geleceği
- Bölüm 28 - Ses Eğitiminde Rezonans ve Artikülâsyon
ISBN | 9786052580646 |
Basım Yılı | Eylül - 2018 |
Sayfa Sayısı | 419 |
|
Yazar(lar) | Doç.Dr. Oğuz KUTLU |
DOI | https://doi.org/10.37609/akya.323 |