Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

AYBAK

İletişim Bilimleri Çalışmaları I Daha büyük görüntüle

İletişim Bilimleri Çalışmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

9786052583241

Akademisyen Kitabevi

250,00 TL

200,00 TL

-20%


KDV Hariç: 200,00 TL

Akademisyen Yayınevi yöneticileri, yaklaşık 30 yıllık yayın tecrübesini, kendi tüzel kişiliklerine aktararak uzun zamandan beri, ticarî faaliyetlerini sürdürmektedir. Anılan süre içinde, başta sağlık ve sosyal bilimler, kültürel ve sanatsal konular dahil 750 kitabı yayımlamanın gururu içindedir. Uluslararası yayınevi olmanın alt yapısını tanımlayan Akademisyen, Türkçe ve yabancı dillerde yayın yapmanın yanında, küresel bir marka yaratmanın peşindedir.

Bilimsel ve düşünsel çalışmaların kalıcı belgeleri sayılan kitaplar, bilgi kayıt ortamı olarak yüzlerce yılın tanıklarıdır. Matbaanın icadıyla varoluşunu sağlam temellere oturtan kitabın geleceği, her ne kadar yeni buluşların yörüngesine taşınmış olsa da, daha uzun süre hayatımızda yer edineceği muhakkaktır.

Akademisyen Yayınevi, kendi adını taşıyan “Bilimsel Araştırmalar Kitabı” serisiyle Türkçe ve İngilizce olarak, uluslararası nitelik ve nicelikte, kitap yayımlama sürecini başlatmış bulunmaktadır. Her yıl Mart ve Eylül aylarında gerçekleşecek olan yayımlama süreci, tematik alt başlıklarla devam edecektir. Bu süreci destekleyen tüm hocalarımıza ve arka planda yer alan herkese teşekkür borçluyuz.

 


"İletişim Bilimleri Çalışmaları I" Kitabının İçindekileri:

 

- Bölüm 1 Televizyon Dizilerinde Estetik Bir Öğe Olarak Jenerik (Açılış) Müziğin Kullanımı
Erhan YILDIRIM

- Bölüm 2 Eril Tahakkümün Bedenselleşmesi: Pervane
Özlem ÖZDEMİR

- Bölüm 3 Sinema Film İçeriklerine Ürün Yerleştirme: “Creed: Efsanenin Doğuşu”
Ali ÖZTÜRK

- Bölüm 4 Yeni Medya İletişimi Nasıl Dönüştürdü: Pasif Mesaj Alıcısından Aktif, Üreten, Değiştiren, Yorumlayan ve Eyleme Geçen Aktif Mesaj Üreticisine
Bayram ÇAĞLAR

- Bölüm 5 Etkili İletişim.
Serap CAN

- Bölüm 6 Dergi Reklamlarında Yeni Medya Teknolojileri Kullanımı Üzerine Bir İçerik Analizi.
H. Aydan (Silkü) BİLGİLİER
Celal KOCAÖMER

- Bölüm 7 Çocukların Sosyalleşme Sürecinde Bir İletişim Aracı Olarak Kullanılan Masalın Önemi: Kırmızı Başlıklı Kız Örneği.
Gülsüm ÇALIŞIR
Gonca UNCU

- Bölüm 8 Şehir Pazarlaması: Üniversite Öğrencilerinin Kocaeli Şehrine Yönelik Algılarının Ölçülmesi.
Sevim KOÇER

- Bölüm 9 Kurumsal İmaj Uygulamaları: Türkiye’nin En Beğenilen İşletmeleri Üzerine Bir Analiz
Yener Lütfü MERT

- Bölüm 10 Türkiye’de Medyanın Yapısı ve Sorunları
Sinem ÇAMBAY

- Bölüm 11 Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Üzerinden Siyasal Katılım Pratiklerinin Değerlendirilmesi
Nurhan KAVAKLI
ISBN9786052583241
Basım Yılı2019
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı170
Editör(ler)Melda CİNMAN, Ezgi DİNÇERDEN
BISACBUS007000

Yorum Yaz

İletişim Bilimleri Çalışmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

İletişim Bilimleri Çalışmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

Yorum Yaz