Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

AYBAK

Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I Daha büyük görüntüle

Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

9786052583142

Akademisyen Kitabevi

250,00 TL

200,00 TL

-20%


KDV Hariç: 200,00 TL

Akademisyen Yayınevi yöneticileri, yaklaşık 30 yıllık yayın tecrübesini, kendi tüzel kişiliklerine aktararak uzun zamandan beri, ticarî faaliyetlerini sürdürmektedir. Anılan süre içinde, başta sağlık ve sosyal bilimler, kültürel ve sanatsal konular dahil 750 kitabı yayımlamanın gururu içindedir. Uluslararası yayınevi olmanın alt yapısını tanımlayan Akademisyen, Türkçe ve yabancı dillerde yayın yapmanın yanında, küresel bir marka yaratmanın peşindedir.

Bilimsel ve düşünsel çalışmaların kalıcı belgeleri sayılan kitaplar, bilgi kayıt ortamı olarak yüzlerce yılın tanıklarıdır. Matbaanın icadıyla varoluşunu sağlam temellere oturtan kitabın geleceği, her ne kadar yeni buluşların yörüngesine taşınmış olsa da, daha uzun süre hayatımızda yer edineceği muhakkaktır.

Akademisyen Yayınevi, kendi adını taşıyan “Bilimsel Araştırmalar Kitabı” serisiyle Türkçe ve İngilizce olarak, uluslararası nitelik ve nicelikte, kitap yayımlama sürecini başlatmış bulunmaktadır. Her yıl Mart ve Eylül aylarında gerçekleşecek olan yayımlama süreci, tematik alt başlıklarla devam edecektir. Bu süreci destekleyen tüm hocalarımıza ve arka planda yer alan herkese teşekkür borçluyuz.

 


"Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I" Kitabının İçindekileri:

 

- Bölüm 1 Aday Öğretmenlerin Matematiğe Yönelik Tutumlarının Etkinlik Temelli Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerine Etkisi
Yeliz ÇELEN

- Bölüm 2 Öğretmenlerin Matematiğe Yönelik Tutumları
Yeliz ÇELEN

- Bölüm 3 Diskalkuli Nedir?
What is Dyscalculia?
Yasemin KUBANÇ

- Bölüm 4 Diskalkuli Nasıl Tespit Edilebilir?
How is dyscalculia detected?
Yasemin KUBANÇ

- Bölüm 5 Öğretmen Adaylarının Fen Metinlerini Okumaya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Canan DİLEK EREN

- Bölüm 6 Öğretim Teknolojileri Destekli Fen Öğretimi Üzerine
Bir Değerlendirme
Gizem SAYGILI

- Bölüm 7 Fen Bilgisi/Fizik Öğretmenlerinin Gelişimi: Öğretmenlerin Yeni Rolleri ve Sürekli Gelişmeleri
Yaşar ERSOY
Aytekin ERDEM

- Bölüm 8 Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Toplumbilimsel Konuların Öğrenilmesindeki Etkisi
Gonca Gül DOMAÇ
Ali GÜL

- Bölüm 9 Matematik Öğretiminde Grafik Örgütleyicilerin Kullanımı: KWL Ve KNWS
Mevhibe KOBAK DEMİR

ISBN9786052583142
Basım Yılı2019
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı149
Editör(ler)Hülya GÜR
BISACEDU029010

Yorum Yaz

Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

Yorum Yaz