Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

AYBAK

Pazarlama Araştırmaları I Daha büyük görüntüle

Pazarlama Araştırmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

9786052583388

Akademisyen Kitabevi

250,00 TL

200,00 TL

-20%


KDV Hariç: 200,00 TL

Akademisyen Yayınevi yöneticileri, yaklaşık 30 yıllık yayın tecrübesini, kendi tüzel kişiliklerine aktararak uzun zamandan beri, ticarî faaliyetlerini sürdürmektedir. Anılan süre içinde, başta sağlık ve sosyal bilimler, kültürel ve sanatsal konular dahil 750 kitabı yayımlamanın gururu içindedir. Uluslararası yayınevi olmanın alt yapısını tanımlayan Akademisyen, Türkçe ve yabancı dillerde yayın yapmanın yanında, küresel bir marka yaratmanın peşindedir.

Bilimsel ve düşünsel çalışmaların kalıcı belgeleri sayılan kitaplar, bilgi kayıt ortamı olarak yüzlerce yılın tanıklarıdır. Matbaanın icadıyla varoluşunu sağlam temellere oturtan kitabın geleceği, her ne kadar yeni buluşların yörüngesine taşınmış olsa da, daha uzun süre hayatımızda yer edineceği muhakkaktır.

Akademisyen Yayınevi, kendi adını taşıyan “Bilimsel Araştırmalar Kitabı” serisiyle Türkçe ve İngilizce olarak, uluslararası nitelik ve nicelikte, kitap yayımlama sürecini başlatmış bulunmaktadır. Her yıl Mart ve Eylül aylarında gerçekleşecek olan yayımlama süreci, tematik alt başlıklarla devam edecektir. Bu süreci destekleyen tüm hocalarımıza ve arka planda yer alan herkese teşekkür borçluyuz.

 


"Pazarlama Araştırmaları I" Kitabının İçindekileri:

 

- Bölüm 1 Sosyal Dışlanma Sorununa Sosyal Pazarlama Perspekti̇fi̇nden Bi̇r Bakış
Mustafa HATİPLER
Nilgün KÖKSALAN

- Bölüm 2 Etki̇li̇ ve Başarili Ulus Marka Yaratma Süreci
Elif AKAGÜN ERGİN

- Bölüm 3 Dönüştürücü Tüketi̇ci̇ Araştırması
Handan ÖZDEMİR

- Bölüm 4 Fi̇nansal ve Pazarlama Halkla İli̇şki̇ler
İrfan ERTEKİN

- Bölüm 5 Çi̇ftli̇k Bank Dolandırıcılığı ve İleti̇şi̇msel Boyutu
Ömer Faruk ÖZGÜR

- Bölüm 6 Ev Kadınlarının Tüketi̇ci̇ Hakları Konusunda Bi̇lgi̇ ve Bi̇li̇nç Düzeyleri̇ ile Tüketi̇m Davranışlarının Beli̇rlenmesi̇ne Yöneli̇k Bi̇r Araştırma: Konya Meram İlçesi Örneği
Gülden Gök

- Bölüm 7 Kobi̇’lerde Pazarlama Tabanli Strateji̇k İşbi̇rli̇kleri
İ. Kahraman ARSLAN

- Bölüm 8 Gençlerin Tüketim Davranışlarında Sosyal Medyadan Etkilenişleri Üzerine Bir Uygulama
Yeşim KUBAR
Gülşen CANSEVER

- Bölüm 9 Sosyal Medya Bağımlılığı ve Sosyal Medyadan Algılanan Faydanın Tüketi̇ci̇ Satın Alma Davranışına Etkisi
Vesile ÖZÇİFÇİ

- Bölüm 10 Afet Loji̇sti̇ği̇ ve Organi̇zasyon Önerisi
Gülsen Serap ÇEKEROL

- Bölüm 11 Tüketi̇ci̇ Tarafindan Algılanan Değeri̇n Zi̇nci̇r Market Performansı Üzeri̇ne Etkisi
Alper ATEŞ
ISBN9786052583388
Basım Yılı2019
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı196
Editör(ler)Burak NAKIBOĞLU
BISACBUS043000

Yorum Yaz

Pazarlama Araştırmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

Pazarlama Araştırmaları I ( AYBAK 2019 Mart )

Yorum Yaz