Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

AYBAK

Current Marketing and Production Studies ( AYBAK 2020 Mart ) Daha büyük görüntüle

Current Marketing and Production Studies ( AYBAK 2020 Mart )

9786052589274

Akademisyen Kitabevi

250,00 TL

200,00 TL

-20%


KDV Hariç: 200,00 TL

  • Chapter 1 A Research on the Relatıonship Between Celebrity Endorsement and the Social Media Marketing Perception of Consumers
  • Chapter 2 Comprehensive Literature Review for Closed Loop Supply Chain Studies
  • Chapter 3 A Novel Machine Learning Method for Pattern Recognition and Classification
  • Chapter 4 Automobile Brand Preference in Turkey Depending on Countries of Origin and Segments
  • Chapter 5 Opinion Leaders of Digital Era and Their Effects on Consumer Behavior
  • Chapter 6 The Status of Turkish Air Companies in Global Competition and Other Airlines in Air Trade World: Analyses of the Rivalry
  • Chapter 7 Evaluation of Health Service Quality With Servqual Scale: An Application in Turkey
ISBN9786052589274
Basım Yılı2020
Sayfa Sayısı129
Kitap Diliİngilizce
Editör(ler)Selçuk ÇOLAK, Mehmet Ali Burak NAKIBOĞLU
Ebat "cm"16 x 24
BISACBUS043030

Yorum Yaz

Current Marketing and Production Studies ( AYBAK 2020 Mart )

Current Marketing and Production Studies ( AYBAK 2020 Mart )

Yorum Yaz