Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.
Bölüm 1 Kurumsal Pazarlama İleti̇şi̇mi̇ Açısından Pazarlamada Yeni̇ Eği̇li̇mler / Derya Fatma BİÇER
Bölüm 2 Kent Markalaşmasi İçi̇n Ci̇ttaslow Felsefesi̇ Kapsamında Di̇vri̇ği̇’ni̇n Potansi̇yeli / Derya KUTLU
Bölüm 3 Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇ne Etki̇si̇ni̇n İncelenmesi / İbrahim YEMEZ
Bölüm 4 E-İli̇şki̇sel Pazarlama Kapsamında Konaklama İşletmeleri̇ni̇n Web Sayfalarının Değerlendi̇ri̇lmesi̇: Fethi̇ye ve Marmari̇s’teki̇ 4 ve 5 Yıldızlı İşletmeleri̇ Örneği / Ahu Yazıcı AYYILDIZ, Muhammed BAYKAL
Bölüm 5 Onli̇ne Karar Verme Tarzlarının Demografi̇k Özelli̇kler Açısından İncelenmesi / Saliha EMRE DEVECİ, Demet KARAYILAN
Bölüm 6 Loji̇sti̇k Sektörünün Ekonomi̇deki̇ Yeri̇ ve Rekabet Performansı / Selma KARABAŞ