Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

BEŞERİ/SOSYAL BİLİMLER

Pazarlamada Fiyat Davranışsal Bir Yaklaşım Daha büyük görüntüle

Pazarlamada Fiyat Davranışsal Bir Yaklaşım

9786059942348

Akademisyen Kitabevi

165,00 TL

132,00 TL

-20%


KDV Hariç: 132,00 TL

Fiyat, işletmelerin karlılığındaki etkisinin yanı sıra, tüketicilerin satın alma davranışlarına olan etkisiyle incelenmesi gerekli bir konudur.

Geçmişte ağırlıklı olarak ekonomi, muhasebe ve finansın konusu bağlamında incelenen fiyatın çok disiplinli bir yapıya sahip olduğu söylenebilmektedir.

Diğer yandan pazarlama alanının da temel unsurlarından biri olan fiyatın, çoğunlukla, ekonomik sistemin yapı taşları olan işletmelerin bakış açılarıyla incelendiği görülmektedir.

Günümüzde fiyatın, işletmelerin başarılarında itici güç olarak görülen tüketicilerin bakış açılarıyla da değerlendirilmesine ihtiyaç duyulmaktadır.

Bu durumda fiyat konusu, edilgen bir yapı olmaktan çıkmakta ve tüketicilerin, işletmelerin fiyat ile ilgili çalışmalarda aktif rol oynadığı bir unsur haline gelmektedir.

Hatta son yıllarda, internet teknolojisiyle birlikte, ürün veya hizmetlerin fiyatlandırma sürecine tüketicilerin de dâhil edildiği güncel fiyatlandırma uygulamalarıyla sıkça karşılaşılmaktadır.

ISBN9786059942348
Basım Yılı2015
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı120
Kitap DiliTürkçe
Yazar(lar)Yrd. Doç. Dr. Kalender Özcan Atılgan

Yorum Yaz

Pazarlamada Fiyat Davranışsal Bir Yaklaşım

Pazarlamada Fiyat Davranışsal Bir Yaklaşım

Yorum Yaz