Sipariş listesinde ürün yok
9786059942348
165,00 TL
132,00 TL
-20%
Fiyat, işletmelerin karlılığındaki etkisinin yanı sıra, tüketicilerin satın alma davranışlarına olan etkisiyle incelenmesi gerekli bir konudur.
Geçmişte ağırlıklı olarak ekonomi, muhasebe ve finansın konusu bağlamında incelenen fiyatın çok disiplinli bir yapıya sahip olduğu söylenebilmektedir.
Diğer yandan pazarlama alanının da temel unsurlarından biri olan fiyatın, çoğunlukla, ekonomik sistemin yapı taşları olan işletmelerin bakış açılarıyla incelendiği görülmektedir.
Günümüzde fiyatın, işletmelerin başarılarında itici güç olarak görülen tüketicilerin bakış açılarıyla da değerlendirilmesine ihtiyaç duyulmaktadır.
Bu durumda fiyat konusu, edilgen bir yapı olmaktan çıkmakta ve tüketicilerin, işletmelerin fiyat ile ilgili çalışmalarda aktif rol oynadığı bir unsur haline gelmektedir.
Hatta son yıllarda, internet teknolojisiyle birlikte, ürün veya hizmetlerin fiyatlandırma sürecine tüketicilerin de dâhil edildiği güncel fiyatlandırma uygulamalarıyla sıkça karşılaşılmaktadır.
ISBN | 9786059942348 |
Basım Yılı | 2015 |
Basım Sayısı | 1 |
Sayfa Sayısı | 120 |
Kitap Dili | Türkçe |
Yazar(lar) | Yrd. Doç. Dr. Kalender Özcan Atılgan |