Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

EĞİTİM BİLİMLERİ

Türkiye'de Öğretmen Yetiştirmede Parasız Yatılılık ve Bursluluk Uygulamaları Daha büyük görüntüle

Türkiye'de Öğretmen Yetiştirmede Parasız Yatılılık ve Bursluluk Uygulamaları

9786258430509

Akademisyen Kitabevi

165,00 TL

132,00 TL

-20%


KDV Hariç: 132,00 TL

İçindekiler:

  • BÖLÜM 1 - Giriş
  • Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme
  • İlköğretime (İlkokul) Öğretmen Yetiştirme
  • Ortaöğretime (Ortaokul-Lise) Öğretmen Yetiştirme
  • Öğretmen Yetiştirmede 1982 Sonrası
  • Parasız Yatılılık ve Bursluluk Uygulaması
  • Problem
  • Alt Problemler
  • Araştırmanın Önemi
  • Sayıltılar
  • Sınırlılıklar
  • Tanımlar ve Kısaltmalar
  • İlgili Araştırmalar
  • BÖLÜM 2 - Yöntem
  • Araştırmanın Modeli
  • Evren
  • Örneklem
  • Verilerin Toplanması
  • Anketlerin Uygulanması
  • Verilerin Çözümlenmesi
  • BÖLÜM 3 - Bulgular ve Yorum
  • Birinci Alt Probleme İlişkin Bulgular
  • Biyoloji
  • Fizik
  • Kimya
  • Matematik
  • Coğrafya
  • Tarih
  • İkinci Alt Problemle İlişkin Bulgular
  • Üçüncü Alt Probleme İlişkin Bulgular
  • Parasız Yatılı ve Burslu Öğrencilerin Kişisel Özellikleri
  • Cinsiyet
  • Fakülte ve Yüksekokulları
  • Bitirdikleri Lise ve Dengi Okullar
  • Ortaöğretim Yaptıkları Bölgeler
  • Babalarının Öğrenim Düzeyleri
  • Babalarının Mesleği
  • Tercih Sıralarına Göre Dağılım
  • Öğretmenlik Mesleğine İlgi Düzeyleri
  • Parasız Yatılı ve Bursluluk Uygulamasının Öğrenim Görülen Fakülte ve Yüksekokulu Tercihteki Etkisi
  • Başka Bir Yükseköğretim Kurumunu Kazanmaları Durumunda Öğretmen Yetiştiren Kurumları Tercihleri Hakkındaki Görüşleri
  • Öğrencilerin, Öğrenim Gördükleri Fakülte ve Yüksekokulu Tercihlerinde Öneri Alıp Almadıkları Konusundaki Görüşleri
  • Öğretmenlik Mesleğinin Toplumdaki Yeri
  • Öğretmenlik Mesleğinin Kazanç Durumu
  • Öğretmen Olarak Çalışmanın Vereceği Zevk
  • Parasız Yatılı ve Burslu Öğrencilerin, Türkiye’nin Çeşitli Bölgelerindeki Yaşam ve Öğretmenlik Yapma Koşulları Hakkındaki Görüşleri
  • Parasız Yatılı ve Burslu Öğrencilerin, Öğretmen Olduklarında Çalışmak İstedikleri Bölge
  • Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğinin Kendilerine Sağlayacağı Yükselim Olanakları Hakkındaki Beklentileri
  • Öğretmen Yetiştirme
  • Parasız Yatılı ve Burslu Öğrencilerin Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Alınacak Öğrencilerin Sınavlarına İlişkin Görüşleri
  • 3580 Sayılı Yasa’nın, İstekli ve Başarılı Öğrencilerin Öğretmen
    Yetiştiren Kurumlara Gelmelerini Etkileme Derecesi
  • Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Okutulan Derslerin Önem Derecesi
  • Zorunlu Hizmet Dışında İsteğe Bağlı Olarak Öğretmenlik Yapma Durumu
  • Parasız Yatılı ve Burslu Öğrencilerin, Öğrenim Gördükleri
    Fakülte ve Yüksekokulu Tercihlerinde İşe Girme Güvencesinin Etkisi
  • Zorunlu Hizmeti Tamamladıktan Sonra Öğretmenlik Mesleğinden Ayrılma Durumu
  • Parasız Yatılı ve Burslu Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Başladıklarında Ek Bir İş Yapıp Yapmama Konusundaki Düşünceleri
  • Parasız Yatılı ve Burslu Öğrencilerin Öğretmenlerin Kamuya
    Ait Örgün ve Yaygın Eğitim Kurumlarının Dışında, Ücretli
    Ders Vermelerine İlişkin Görüşleri
  • Dördüncü Alt Probleme İlişkin Bulgular
  • Cinsiyet
  • Babanın Öğrenim Düzeyi
  • Babanın Mesleği
  • Sonuç ve Öneriler
  • Kaynaklar
ISBN9786258430509
Basım Yılı2021
Sayfa Sayısı105
Yazar(lar)Dr. Mehmet ŞEREN
BISACSOC000000
DOIhttps://doi.org/10.37609/akya.965

Yorum Yaz

Türkiye'de Öğretmen Yetiştirmede Parasız Yatılılık ve Bursluluk Uygulamaları

Türkiye'de Öğretmen Yetiştirmede Parasız Yatılılık ve Bursluluk Uygulamaları

Yorum Yaz