Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.
BÖLÜM 1 Tekrarlı Ölçümlerde Tek Faktörlü Varyans Analizi-Ranova (Repeated Measures-Analysis Of Variance) / İlbilge DÖKME
BÖLÜM 2 İklim Değişikliği ile Mücadele: Enerji Kaynakları / Serkan TİMUR, Ece AVİNÇ
BÖLÜM 3 Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Lisansüstü Tezlerindeki 21. Yüzyıl Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Önerilerin Sentezi / İlgim ÖZERGUN, Alptürk AKÇÖLTEKİN
BÖLÜM 4 Kazanım Temelli Materyal Tasarımı Modeli (Ktmtm) ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üç Boyutlu Öğretim Materyali Tasarlama Süreçleri / Burak KİRAS
BÖLÜM 6 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Uygulamaları / Ebru OĞUL, Dilber POLAT, Gülşah ULUAY
BÖLÜM 7 Türkiye, Kanada ve Amerika Fen Öğretimi Programlarının Farklı Boyutlar Açısından Ele Alınması / Şirin YILMAZ, Serkan TİMUR
BÖLÜM 8 Yenilikçi Öğretim Yaklaşımlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterliliklerine Etkisi / Nagihan İMER ÇETİN, Betül TİMUR
BÖLÜM 9 Ölçme Ve Değerlendirme Süreci (Sınama Durumları): Öğretmenlerin Bu Sürece Yönelik Algılamaları / Mehmet Diyaddin YAŞAR
BÖLÜM 10 Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yaşadıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri / İlke AYÇİÇEK, Betül TİMUR, Seda ÇAVUŞ GÜNGÖREN
BÖLÜM 11 Pandemi Döneminde Çevrimiçi Eğitim Ortamlarında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Siberaylaklık Eğilimlerinin İncelenmesi / Yeliz BÜYÜKTEPE, Nagihan İMER ÇETİN
BÖLÜM 12 Kimya Laboratuvar Aktivitelerinin Değerlendirilmesi için Ölçme Aracı Geliştirilmesi: Bir Rasch Analizi Araştırması / Dilek TEKİN, Fatih DOĞAN
BÖLÜM 13 Oyun Temelli Öğrenmenin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen Akademik Başarıları ve Bilgi Kalıcılığı Üzerine Etkisi / Aygün ALTUN KAMANOĞLU, Sönmez GİRGİN