Sipariş listesinde ürün yok
3750
14,81 TL
4,44 TL
-70%
Eğitim birey davranışlarının değişme sürecidir. Bu sürecin okulda, planlı ve programlı olarak yürütülen boyutu bireyin öğretimini oluşturur. Öğretim, eğitim amaçları doğrultusunda davranış değiştirme ya da yeni davranışlar oluşturma için öğrencilere yardımcı olma çabalarını içermektedir. Bu tanımlarda fonksiyonel noktalar öğretimin güdümlü, planlı ve programlı olmasını gerektirmektedir. Öğretimi planlama, büyük ölçüde öğrencinin içsel öğrenme süreç ve mekanizmalarını en yüksek, verimli ve olumlu yönde etkileyebilmek ve dışsal öğretim etkinliklerinin düzenlemesi için gereklidir.
ISBN | 9758156950 |
Basım Yılı | 2003 |
Basım Sayısı | 2 |
Sayfa Sayısı | 481 |
Kitap Dili | TÜRKÇE |
Yazar(lar) | HASAN YILMAZ |