Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

Eğitim Programları ve Öğretim

Benimsenen Eğitim Felsefeleri ve Tercih Edilen Ders Denetim Modelleri Daha büyük görüntüle

Benimsenen Eğitim Felsefeleri ve Tercih Edilen Ders Denetim Modelleri

9786253992774

Akademisyen Kitabevi

250,00 TL

200,00 TL

-20%


KDV Hariç: 200,00 TL

Denetim faaliyeti, tarafların ortak dili konuşması kadar birbirlerinin uzmanlıklarına ve farklılıklarına saygı duymaları ama tüm bunların ötesinde birbirlerini tanıma çabası içerisinde olmaları ile anlam kazanmaktadır. Öğretmenler ve eğitim denetmenleri legonun parçaları gibi birbirlerini bütünleyen paydaşlardır. Tarafların benimsedikleri eğitim felsefelerine bağlı olarak uygulanacak denetim modellerini belirleme hedefi, tarafları birbirlerine yakınlaştırmanın yanı sıra ihtiyaç duyulan farklı denetim modellerinin de geliştirilmesine katkı sağlayabilir. Bu tez, denetim modelleri ve eğitim felsefelerinin etkileşimine yönelik oldukça ayrıntılı bir literatürün yanı sıra uygulayıcı ve araştırmacıların gereksinim duydukları geçerliliği ve güvenirliği yüksek iki önemli ölçme aracını alanyazına kazandırmıştır.

 

Prof. Dr. Yılmaz TONBUL

ISBN9786253992774
Basım Yılı2023
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı195
Kitap DiliTürkçe
Yazar(lar)Hasan Cüneyt BOZKURT,Yılmaz TONBUL
BISACEDU000000
DOI10.37609/akya.2710

Yorum Yaz

Benimsenen Eğitim Felsefeleri ve Tercih Edilen Ders Denetim Modelleri

Benimsenen Eğitim Felsefeleri ve Tercih Edilen Ders Denetim Modelleri

Yorum Yaz