Sipariş listesinde ürün yok
9786258155259
275,00 TL
220,00 TL
-20%
İÇİNDEKİLER
Bölüm 1 Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Motivasyonlarında Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi
Bölüm 2 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri
Bölüm 3 Allosterik Öğrenme Modeli Temelli Çevre Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Bölüm 4 Eğitimde Yeni Yaklaşımlar: Dijital Gerçeklikler
Bölüm 5 Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği
Bölüm 6 Türkiye Ve Singapur Biyoloji Dersi Ortaöğretim Programında Bulunan Hücre Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması
Bölüm 7 Erken Çocuklukta Fen Eğitimi ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine İlişkin Pedagojik Yapıları
Bölüm 8 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Oyunların Çeşitli Değişkenler Bakımından Değerlendirilmesi
Bölüm 9 Fen Öğretiminde Arduino Destekli Robotik Kodlama Uygulamaları: 5E Öğrenme Modeline Uygun Elektriksel İletkenlik Ölçümü Etkinliği
Bölüm 10 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Stem Uygulamaları ile İlgili Görüşleri
Bölüm 11 Tasarım Temelli Stem Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Bilgi Düzeyine Etkisinin İncelenmesi
Bölüm 12 Fen Okuryazarlığı Bağlamında Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Konusuna Yönelik Sosyo-Bilimsel Modelleri
ISBN | 9786258155259 |
Basım Yılı | 2022 |
Sayfa Sayısı | 197 |
Yazar(lar) | Alev DOĞAN, Abdullah AYDIN |