Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

Halkla İlişkiler ve İletişim / Reklamcılık

Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş Daha büyük görüntüle

Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş

9786257106115

Akademisyen Kitabevi

200,00 TL

160,00 TL

-20%


KDV Hariç: 160,00 TL

İçindekiler:

  • 1. BÖLÜM - Yeni Tüketim Alışkanlıklarında Yaşanan Değişimler ve Sebepleri
  • 1.1. Tüketim Alanındaki Değişiklikler
  • 1.2. Tüketicinin Tanımı
  • 1.3. Değişim Geçiren Tüketici Davranışları
  • 1.4. Değişen Tüketici
  • 1.5. Tüketim, Medya ve Etkileri
  • 1.6. Tüketim, Reklamlar ve Etkileri
  • 1.7. Tüketim, Moda İlgisi ve Etkileri
  • 2. BÖLÜM - İnternet Üzerinden Alışveriş Alışkanlıkları, Duyusal Faktörler ve Teknoloji Kabul Modeli
  • 2.1. Online Alışveriş
  • 2.1.1 Online Alışverişin Türkiye’ deki Gelişimi
  • 2.1.2. Tüketiciyi Online Alışverişe Yönlendiren Nedenler
  • 2.1.2.1. Online Alışverişte Tüketicilere Ait Özellikler
  • 2.1.2.1.1.Kişisel Özellikler
  • 2.1.2.1.2. Kişisel Fayda
  • 2.1.2.1.3. Teknolojiyi Kabul Etme Düzeyleri
  • 2.1.2.1.4. Demografik Özellikler
  • 2.1.2.1.4.1. Yaş
  • 2.1.2.1.4.2. Cinsiyet
  • 2.1.2.1.4.3. Gelir Durumu
  • 2.1.2.1.4.4. Eğitim Düzeyi
  • 2.1.2.1.4.5. Online Alışveriş Yapma Eğilimi
  • 2.1.2.2. Online Alışverişte Web Sitesinin Dizaynı
  • 2.1.2.3. Online Alışverişte Ürünün Niteliği
  • 2.1.2.4. Sosyal Ağların Yönlendirmesi
  • 2.2. Online Alışverişte Duyusal Girdi İhtiyacı
  • 2.3. Duyu Donanımlı Teknolojiler
  • 2.3.1. Süper Yakınlaştırma
  • 2.3.2. Alternatif Görünümler / 360 Derece Döndürme
  • 2.3.3. 3D Etkileşimli Görünüm
  • 2.3.4. Animasyon ve Video Girdileri
  • 2.4. Online Alışverişte Duyu Etkileştirici Teknolojilerin Rolü
  • 2.5. Tüketici Karar Verme Süreci
  • 2.6. Yeniliğin Yayılması Teorisi
  • 2.6.1. Akılcı Eylem Kuramı: İnanç, Tutum, Niyet ve Davranışlar
  • 2.6.2. Planlı Davranış Teorisi: Davranışsal Kontrol
  • 2.6.3. Teknoloji Kabul Modeli
  • 3.1 Araştırmanın Kapsamı ve Metodolojisi
  • 3.1.1. Araştırmanın Problemi
  • 3.1.2. Araştırmanın Amacı
  • 3.1.3. Araştırmanın Önemi
  • 3.1.4. Araştırmanın Yöntemi
  • 3.1.5. Araştırmanın Evren- Örnekleminin Belirlenmesi ve Alan Uygulaması
  • 3.1.6. Araştırmanın Modeli
  • 3.1.7. Anket Formunun Düzenlenmesi ve Ölçüm Araçları
  • 3.1.8. Ölçeklerin Güvenilirlik ve Geçerliliği
  • 3.1.9. Verilerin Analizi ve Kullanılan İstatiksel Analizler
  • 3.2. Bulgular ve Yorumlar
  • 3.2.1. Demografik Değişkenler
  • 3.2.2. Katılımcıların Cinsiyetleri ile Duyusal Teknoloji Kabul Modeline Yönelik Bulguları
  • 3.2.2.1.Katılımcıların Teknoloji Kaygısına İlişkin Değişkenler
  • 3.2.2.2. Katılımcıların Yeniliklere Karşı Tutumuna İlişkin Değişkenler Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş İçindekiler
  • 3.2.2.3. Katılımcıların Algıladıkları Faydaya İlişkin Değişkenler
  • 3.2.2.4. Katılımcıların Algıladıkları Kullanım Kolaylığına İlişkin Değişkenler
  • 3.2.2.5. Katılımcıların Algıladıkları Eğlence Değerine İlişkin Değişkenler
  • 3.2.2.6. Katılımcıların Kullanımlarına Yönelik Tutuma İlişkin Değişkenler
  • 3.2.2.7. Katılımcıların Gerçek Kullanım Amaçlarına Yönelik Değişkenler
  • 3.2.2.8. Katılımcıların Duyusal Teknolojileri Kullanım Sonrası Değerlendirmelerine Yönelik Değişkenler
  • 3.2.2.9. Katılımcıların Duyusal Teknolojileri Kullanım SıklığınaYönelik Değişkenler
  • 3.2.2.10. Katılımcıların Haftalık Medya Araçlarını Kullanım Sıklığına Yönelik Değişkenler
  • 3.2.2.11. Katılımcıların Haftalık Sosyal Medya Araçlarını Kullanım Sıklığına Yönelik Değişkenler
  • 3.2.2.12. Katılımcıların İnternete Güven Düzeyine İlişkin Değişkenler
  • 3.2.2.13. Katılımcıların Online Alışveriş Yapma Nedenlerine İlişkin Değişkenler
  • 3.2.2.14. Katılımcıların Altı Aylık Alışveriş Davranışı ve Tutarı
  • 3.2.2.15. Katılımcıların İnternet/Sosyal Medya Kullanımları
  • 3.2.3. Katılımcıların Yaş Grupları ile Duyusal Teknoloji Kabul Modeline Yönelik Bulguları
  • 3.2.4. Katılımcıların Eğitim Düzeyi ile Duyusal Teknoloji Kabul Modeline Yönelik Bulguları
  • 3.2.5. Katılımcıların Gelir Durumu ile Duyusal Teknoloji Kabul Modeline Yönelik Bulguları Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş
  • Sonuç
  • Öneriler
  • Kaynakça
ISBN9786257106115
Basım Yılı2020
Sayfa Sayısı214
Yazar(lar)Serpil KIR ELİTAŞ
Ebat "cm"13,5 x 21
BISACBUS052000
DOIhttps://doi.org/10.37609/akya.466

Yorum Yaz

Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş

Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş

Yorum Yaz