Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

Hikâye / Roman / Şiir

Türk - Fars Çağdaş Çocuk Şiirlerinde Değer Eğitimi Daha büyük görüntüle

Türk - Fars Çağdaş Çocuk Şiirlerinde Değer Eğitimi

9786257354356

Akademisyen Kitabevi

165,00 TL

132,00 TL

-20%


KDV Hariç: 132,00 TL

İçindekiler:

  • 1. BÖLÜM - TÜRK ÇOCUK EDEBIYATI: ŞİİR
  • 1.1. Tanzimat Döneminde Çocuk Edebiyatı
  • 1.2. II. Meşrutiyet ve Cumhuriyet Dönemlerinde Çocuk Edebiyatı
  • 1.3. Türk Çocuk Edebiyatında Şiir
  • 1.3.1. Türk Çocuk Edebiyatı’nın İnşasında Etkin Şair ve Şiirler
  • 1.4. Öğretici Yönüyle Şiir Türünün Çocuk Eğitimindeki Yeri
  • 1.4.1. Türk Çocuk Edebiyatında Şiir Türünün Değer Eğitimindeki Yeri
  • 1.4.2. Türk Çocuk Şiirlerinde Öne Çıkan Başlıca Değerler
  • 1.4.2.1. Sevgi
  • 1.4.2.1.1. Allah Ve Peygamber Sevgisi
  • 1.4.2.1.2. Vatan, Millet ve Bayrak Sevgisi
  • 1.4.2.1.3. Aile (Anne/Baba/Kardeş) Sevgisi
  • 1.4.3. Tabiat ve Çevre Bilinci
  • 1.4.4. Doğruluk/Dürüstlük/İyilik/Yardımseverlik/Merhamet
  • 1.4.5. Çalışma ve Üretme Erdemi
  • 1.4.6. Okuma - Öğrenme
  • 1.4.7. Ahlaklı Olmak
  • 2. BÖLÜM - İRAN ÇOCUK EDEBIYATI ÇAĞDAŞ ŞIIR TÜRÜNDE DEĞER EĞITIMI
  • 2.1. Fars Çocuk Edebiyatı
  • 2.2. Çağdaş İran Çocuk Şiir Yazarları ve Eğitime Dair Fikirleri
  • 2.2.1. Meşrutiyet Dönemi Şairleri
  • 2.2.1.1. İrec Mirza (1253-1304 /1875-1926)
  • 2.2.1.2. Pervîn-İ İ’tisâmî (1285-1320 / 1907-1942)
  • 2.2.1.3. Melikü’l-Şuârâ-Yı Bahar (1245-1330/1886-1951)
  • 2.2.2. I. II. Pehlevî Dönemi Yenilikçi Şairler
  • 2.2.2.1. Alî İsfendiyârî-Yi Nîmâ Yûşic (1897-1960)
  • 2.2.2.2. Abbas Yeminî Şerîf (1298-1368 /1919-1989)
  • 2.2.2.3. Ahmed Şamlu (1303-1379 /1925-2000)
  • 2.2.2.4. Pervîn Dovlet-Abadî (1300-1387 / 1922-2009)
  • 2.2.2.5. Mahmud Kıyanûş (1313-? / 1934-?)
  • 2.2.3. 1979 İran İslâm İnkılabı Sonrası Dönemin Şiirleri
  • 2.3. İran Çağdaş Çocuk Şiirlerinde Değer Eğitimi
  • 2.3.1. Anne-Baba Sevgisi
  • 2.3.2. Vatan Sevgisi
  • 2.3.3. Doğa Sevgisi / Geçmişe Özlem
  • 2.3.4. Çalışma Erdemi ve Üretme Azmi
  • 2.3.5. Hak/Hukuk/Adalet
  • 2.3.6. Doğru, Dürüst ve Ahlaklı Olmak
  • 3. BÖLÜM - TÜRK-FARS ÇOCUK ŞIIRLERININ DEĞER EĞITIMI AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
  • 3.1. Türk-Fars Dil, Kültür ve Edebiyatları Arasındaki Etkileşim
  • 3.2. Şiir Türünün Türk-Fars Çocuk Edebiyatlarında Ortak İşlevi
  • 3.3. Türk- Fars Çocuk Şiirlerinde Ortaklaşan Değer Eğitimi
  • SONUÇ
  • KAYNAKLAR
ISBN9786257354356
Basım Yılı2021
Sayfa Sayısı154
Yazar(lar)Prof. Dr. Kemal EROL, Öğr. Gör. Emin Emrullah EROL
Ebat "cm"13,5 x 21
BISACFIC019000
DOIhttps://doi.org/10.37609/akya.277

Yorum Yaz

Türk - Fars Çağdaş Çocuk Şiirlerinde Değer Eğitimi

Türk - Fars Çağdaş Çocuk Şiirlerinde Değer Eğitimi

Yorum Yaz