Sipariş listesinde ürün yok
9786059354158
250,00 TL
200,00 TL
-20%
Çalışmada sosyal pazarlamanın “teori, araştırma ve bilimsel bakış açısı destekli uygulamalar geliştirme” amacına uygun olacak şekilde öncelikle teorik bir bakış açısıyla sosyal pazarlama ve sosyal pazarlama kapsamında insan ve toplum davranışı açıklanmış, sonra sosyal pazarlama yönetimi, uygulama süreci ve kampanya geliştirme süreci hakkında bilgilere yer verilmiştir. Her iki yaklaşım dünyanın farklı yerlerinden derlenen sosyal pazarlama kampanyalarının detaylı ve sistematik bir biçimde incelenmesi sonucu oluşturulan örneklerle zenginleştirilmiştir.
ISBN | 9786059354158 |
Basım Yılı | 2016 |
Basım Sayısı | 1.BASIM |
Sayfa Sayısı | 294 sayfa 1. Hamur 70 gr 4 renk 13,5 x 21 |
Kitap Dili | TÜRKÇE |
Yazar(lar) | Yrd. Doç. Dr. M.A.Burak NAKIBOĞLU, Yrd. Doç. Dr. Tufan ÖZSOY |