Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İKTİSAT / EKONOMİ / MALİYE

Gençlerde Tüketim ve Din Daha büyük görüntüle

Gençlerde Tüketim ve Din

9786052810712

Hiperlink Yayınları

18,00 TL

14,40 TL

-20%


KDV Hariç: 14,40 TL

Postmodern çağla birlikte yükselişe geçen tüketim kültürü, tüketimi teşvik etmekte, her şeyi tüketilebilir hâle getirmektedir. Bu süreçte kültürün diğer unsurları gibi dinin kendisi de tüketim nesnesine dönüşebilmektedir. Din bir yönüyle tüketimde hâlâ belirleyici rolünü sürdürmekte ise de tüketim toplumunda tüketimle uyumlu bir biçimde yeniden anlamlandırılabilmektedir. Geleceğin dünyasında dinin yerinin olmadığı söylemleri bugün karşılıksız kalsa da dinî formların ve algıların geleneksel toplumlarda olduğu şekliyle devam ettiğini söylemek de zor görünmektedir. Yazar, bu araştırmada tüketim ve din olgusunun karşılıklı etkileşimini örgütsüz Müslüman gençler üzerinden açığa çıkarmaya çalışmaktadır. Gençlerin gündelik hayatlarında önemli yeri bulunan tüketim pratiklerine odaklanarak, tüketim davranışlarında dinin yerini, tüketim toplumunda din ve dindarlık algısının nasıl şekillendiğini anlamaya girişmektedir. Çalışma tüketim toplumunda dinin örgütsüz gençlerce nasıl yorumlandığını ve pratiğe dönüştürüldüğünü göstermesi açısından önem taşımaktadır.

ISBN9786052810712
Basım Yılı2018
Sayfa Sayısı198
Yazar(lar)Erol Erkan

Yorum Yaz

Gençlerde Tüketim ve Din

Gençlerde Tüketim ve Din

Yorum Yaz