Sipariş listesinde ürün yok
9786258037319
200,00 TL
160,00 TL
-20%
Din ve Dini değerler tüketici davranışları üzerindeki etkisi çok fazla araştırılmayan,
görece ihmal edilmiş konulardandır. Özellikle bir değer olarak “din”
kavramının tüketicileri nasıl yönlendirdiği, satın alma kararları üzerinde nasıl
bir etki gösterdiği ve bunun faiz gibi semavi dinlerce yasaklanmış konularla
beraber ele alındığı çalışmalar çok daha az sayıdadır. Dolayısıyla bu alandaki
çalışmalar, dindar tüketicilerin karar alma süreçlerinin nasıllığını ve nedenselliğini
ortaya koymada çok yeterli değildir. Ve bu alandaki çalışmaların da atması
ISBN | 9786258037319 |
Basım Yılı | 2022 |
Sayfa Sayısı | 205 sayfa Kağıt: 70 gram 1 hamur 16 x 24 |
Yazar(lar) | İbrahim YEMEZ |
BISAC | BUS043000 |