Sipariş listesinde ürün yok
9786257106931
165,00 TL
132,00 TL
-20%
Tüketim kültürünün giderek yayılması ile tüketim insan hayatının devamı için gerekli bir iş olmaktan çıkarak günümüzde adeta yaşamın en önemli amaçlarından biri haline gelmiştir. Tüketiciler sadece gereksinimlerini karşılamanın ötesinde, tüketimin yarattığı sosyal, kültürel ve ekonomik kazanımlar sonucunda lüks marka satın alma eğilimi göstermeye başlamışlardır.
Bu kitapta Lüks, Lüks Marka, Lüks Marka İletişimi kavramları tanımlanmakta, Lüksün Unsurları, Toplumsal Hayattaki Önemi ve Yeri, Lüksün Simgesel Güce Etkisi, Lüks Markaların Özellikleri ve Türleri açıklanmaktadır. Ayrıca Lüks Marka İletişimi’nin rekabetteki yerine de değinilerek Sembolik İletişim, Reklam ve Reklamın Lüks ile bağıntısından bahsedilmiştir.
Lüks Marka İletişimi bugün doğru uygulandığında Lüks Markaları başarıya taşıyan en önemli olgudur. Günümüz rekabet ortamında iletişimin kazandığı önem, lüks markalarında bu konuyla yakından ilgilenmesine neden olmuş ve lüks markaların da rakiplerinden daha farklı olabilmek için kullanacakları en etkili faktör iletişim haline gelmiştir.
İçindekiler:
ISBN | 9786257106931 |
Basım Yılı | 2020 |
Sayfa Sayısı | 111 |
Yazar(lar) | Dr. Evrim Derinözlü |
Ebat "cm" | 13,5 x 21 |
BISAC | BUS007000 |
DOI | https://doi.org/10.37609/akya.540 |