Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İletişim

Lüks Marka İletişimi Daha büyük görüntüle

Lüks Marka İletişimi

9786257106931

Akademisyen Kitabevi

165,00 TL

132,00 TL

-20%


KDV Hariç: 132,00 TL

Tüketim kültürünün giderek yayılması ile tüketim insan hayatının devamı için gerekli bir iş olmaktan çıkarak günümüzde adeta yaşamın en önemli amaçlarından biri haline gelmiştir. Tüketiciler sadece gereksinimlerini karşılamanın ötesinde, tüketimin yarattığı sosyal, kültürel ve ekonomik kazanımlar sonucunda lüks marka satın alma eğilimi göstermeye başlamışlardır.

Bu kitapta Lüks, Lüks Marka, Lüks Marka İletişimi kavramları tanımlanmakta, Lüksün Unsurları, Toplumsal Hayattaki Önemi ve Yeri, Lüksün Simgesel Güce Etkisi, Lüks Markaların Özellikleri ve Türleri açıklanmaktadır. Ayrıca Lüks Marka İletişimi’nin rekabetteki yerine de değinilerek Sembolik İletişim, Reklam ve Reklamın Lüks ile bağıntısından bahsedilmiştir.

Lüks Marka İletişimi bugün doğru uygulandığında Lüks Markaları başarıya taşıyan en önemli olgudur.  Günümüz rekabet ortamında iletişimin kazandığı önem, lüks markalarında bu konuyla yakından ilgilenmesine neden olmuş ve lüks markaların da rakiplerinden daha farklı olabilmek için kullanacakları en etkili faktör iletişim haline gelmiştir.

İçindekiler:

  • GİRİŞ
  • 1. BÖLÜM LÜKS
  • Lüks Nedir?
  • Lüksün Unsurları
  • Toplumsal Bir Olgu Olarak Lüks
  • Simgesel Gücün Artırımında Lüks Anlayışı
  • 2. LÜKS MARKA İLETİŞİMİ
  • Lüks Marka İletişimi
  • Lüks Marka Nedir?
  • Lüks Markaların Özellikleri ve Sınıflandırılması
  • Bir Rekabet Aracı Olarak Lüks Marka İletişimi
  • Lüks Marka İletişimi Çerçevesinde Sembolik İletişim
  • Lüks Marka Iletişiminin Bir Aracı Olarak Reklam
  • Toplumsal Dönüşümün Yaşanmasında
  • Reklam ve Lüks Gerçeği
  • Reklam ve Lüks Tüketim
  • Lüks Değer Yaratma Sürecinde Reklamın İşlevi ve Etkisi
  • SONUÇ
  • KAYNAKÇA
  • ÖZGEÇMİŞ

ISBN9786257106931
Basım Yılı2020
Sayfa Sayısı111
Yazar(lar)Dr. Evrim Derinözlü
Ebat "cm"13,5 x 21
BISACBUS007000
DOIhttps://doi.org/10.37609/akya.540

Yorum Yaz

Lüks Marka İletişimi

Lüks Marka İletişimi

Yorum Yaz