Sipariş listesinde ürün yok
9786257354868
275,00 TL
220,00 TL
-20%
Pandemi Sürecinde Yaşlı Ayrımcılığı ve Twitter: Klişeler, Önyargılar, Tutumlar Pandemi Krizinde Kamuoyunun Bilgi Arama ve Bilgiyi Değerlendirmesinde Hükümet İletişiminin Önemi: İletişim Uzmanları Üzerine Nitel Bir Araştırma Pandemi Döneminde Reklamcılık ve Maske Kullanımı Perspektifinden Yaratıcı Reklamcılık Uygulamaları Halk Sağlığı Krizlerinde İletişim: COVID-19 Salgınına İlişkin Anlamın İnşasında Sağlık Bakanı COVID-19 Pandemi Sürecinde Virüsün Mizahi Sunumu: İnternet Karikatürleri ve Capsler Pandemi Sürecinde Dijital Teknolojilerin Kullanımı: 65 Yaş Üstü Bireylerin Dijital Teknolojileri Kullanımları Üzerine Bir Araştırma COVID-19 Pandemisi Sürecinde Dijital Pazarlama: Sanal Market Uygulamaları Örneği COVID-19 Salgını ve Reklam Endüstrisi: “Evde Kal” İletisi Üzerine Kurulu Reklamlara İlişkin Bir Çözümleme Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim: EBA Twitter Sayfası Üzerine Bir İnceleme
ISBN | 9786257354868 |
Basım Yılı | 2021 |
Sayfa Sayısı | 246 |
Editör(ler) | Gülden ÖZKAN, Tülay YAZICI |
Ebat "cm" | 16 x 24 |
BISAC | MED022090 |
DOI | https://doi.org/10.37609/akya.47 |