Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İLETİŞİM

Normaldışı Tüketici Davranışları Reklam Yönlü Bir Yaklaşım Daha büyük görüntüle

Normaldışı Tüketici Davranışları Reklam Yönlü Bir Yaklaşım

9786257275699

Akademisyen Kitabevi

140,00 TL

112,00 TL

-20%


KDV Hariç: 112,00 TL

                                     

Tüketiciler olarak ne kadar değiştik? Satın alımlarımızın miktarında, tarzında ya da sıklığında normaldışı olan bir şeyler mi var? Belki de aşağıdaki sorulara kendimize dürüst davranarak yanıt vermeliyiz ve bunu kendimiz görmeliyiz.

Kaçınız kimseye görünmemek için gece giysi kutularına artık kullanmak istemediği ve miktar olarak biraz da fazlaca olan kıyafetlerini atıyor?

Şimdi şu an dolabınızda kaç tane hiç etiketi çıkarılmamış kıyafet var?

İnternetten nasıl olsa kimse ne kadar aldığınızı görmüyor diye aynı anda en çok kaç tane ayakkabı satın aldınız?

Yakınlarında alışveriş merkezinde artık sizi tanıyorlar mı?

Aynı Tshirt’ün kaç farklı rengine sahipsiniz?

Yalnızca iki tane ayağınız varken ve ikisine de bir çift ayakkabı giyebiliyorken kaç tane ayakkabınız var?

Sahip olduğunuz kravatları uç uca ekleyince evinizden iş yerinize kadar ulaşıyor mu?

Gerçekten o kırmızı ojelerin 5’inin de tonu birbirinden gözle fark edilebilecek kadar farklı mı?

ISBN9786257275699
Basım Yılı2021
Sayfa Sayısı83 sayfa 1 Hamur 70gr Siyah Beyaz 115 x 180
Yazar(lar)Merve ÇERÇİ

Yorum Yaz

Normaldışı Tüketici Davranışları Reklam Yönlü Bir Yaklaşım

Normaldışı Tüketici Davranışları Reklam Yönlü Bir Yaklaşım

Yorum Yaz