Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İşletme Yönetimi

TTO’lardan Alınan Hizmete Dair Memnuniyet Ölçeği Daha büyük görüntüle

TTO’lardan Alınan Hizmete Dair Memnuniyet Ölçeği

9786256965164

Akademisyen Kitabevi

165,00 TL

132,00 TL

-20%


KDV Hariç: 132,00 TL

İlgili çalışmalar incelendiğinde TTO’lardan alınan hizmete dair memnuniyetin ölçüldüğü bir ölçeğin eksikliği görülmektedir.  Alan yazındaki ölçeklerden hiçbiri salt bir biçimde TTO’lara dair memnuniyeti ölçmemektedir. Bu çalışmanın amacı, Teknokentler bünyesinde faaliyet gösteren firmaların TTO’lardan aldıkları hizmete dair memnuniyetlerinin ölçüldüğü güvenilir bir ölçek geliştirmek ve aynı zamanda geliştirilen bu aracı doğrulamaktır. Bu amaca yönelik olarak Teknokentlerde faaliyet gösteren firmaların Teknoloji Transfer Ofislerinden almış oldukları hizmete dair memnuniyet düzeyleri incelenmiştir.

Bu çalışma iki farklı bölümden oluşmaktadır. İlk bölüm ölçek geliştirmeyi, ikinci bölüm ise ölçeğin geçerlilik çalışmalarını kapsamaktadır. Araştırma 2021 yılında Ankara ilinde bulunan Hacettepe ve ODTÜ Teknokent’lerinde faaliyet gösteren toplam 247 firma yöneticisinin katılımı ile gerçekleştirilmiştir. Böylelikle, bu araştırma TTO’lardan Alınan Hizmete dair Memnuniyet Ölçeği (TTO-M) adında ilgili teorilere dayanan ve verilen hizmeti ölçen bir ölçek geliştirerek alan yazındaki bu bağlamdaki boşluğu gidermiştir. Çalışma sonucunda tek boyutlu bir yapısı olan bir ölçme aracı geliştirilmiştir. Ayrıca, ikinci bir çalışma ile bu ölçeğin geçerliliği sağlanmaya çalışılmıştır. Sonuçlar TTO-M’nin Teknokentlerde faaliyet gösteren ve TTO’lardan hizmet alan firmaların almış oldukları hizmete dair memnuniyetlerini ölçen hem geçerli hem de güvenilir bir ölçek olduğu sonucunu ortaya koymuştur.

ISBN9786256965164
Basım Yılı2022
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı110
Kitap DiliTürkçe
Yazar(lar)Seda YILMAZ
BISACEDU039000
DOI10.37609/akya.2393

Yorum Yaz

TTO’lardan Alınan Hizmete Dair Memnuniyet Ölçeği

TTO’lardan Alınan Hizmete Dair Memnuniyet Ölçeği

Yorum Yaz