Sipariş listesinde ürün yok
9786258399233
165,00 TL
132,00 TL
-20%
Değerli okuyucu,içinde bulunduğumuz Covid 19 Pandemi sürecinde “Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi ( Covid 19 Pandemisi Örneği)” kitabımın literatüre ve sizlere önemli katkılar sağlayacağını ümit ediyorum.
Küresel rekabet yoğunlaştıkça ve rekabet avantajı etkisini kaybettikçe bu unsurların marka değerine ve yönetimine yaptığı katkı artmaktadır. Bu bağlamda stratejik pazarlama ve marka yönetiminin nasıl bir etkileşimde olduğunu, iki alanın birleşimiyle ortaya çıkan yeni stratejilerin ve katkıların bilinmesi gereklilik arz etmektedir. Bu amaçlar doğrultusunda bu kitap öncelikle iki alanın derinliğini ve ortak noktalarını anlaşılır kılmak için bu alanların hangi tabanda kesiştiğini ve birbirlerini hangi açılardan tamamladığını görmek üzere bir içerik sunacaktır.
GİRİŞ
STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKAYÖNETİMİNİN KESİŞİMİ
Stratejik Pazarlama
Marka Yönetimi
Stratejik Pazarlama Çerçevesinde Marka Yönetimi
Marka Penetrasyonu
Marka Genişlemesi
Marka Aktarımı (Transferi)
Uluslararasılaşma
Marka Geliştirme/ Çoklu Marka Stratejisi
Marka Çeşitlendirmesi
Ürün Marka Stratejisi
Şemsiye Marka Stratejisi
Aile Markası Stratejisi
Kurumsal Markalaşma Stratejisi
Stratejik Pazarlama İle Dönüşen Marka Kültürü ve Kimliği
Marka Yönetiminde Stratejik Pazarlama Etkisi ve Pazarlama Metrikleri
Özet
Krizin Tanımı ve Kapsamı
KRİZ DÖNEMLERİNDE STRATEJİKPAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ
Kriz Yönetimi
Krizin Stratejik Pazarlamaya Etkisi
Krizin Marka Yönetimine Etkisi
Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama veMarka Yönetimi Etkileşimi
ISBN | 9786258399233 |
Basım Yılı | 2022 |
Sayfa Sayısı | 96 |
Yazar(lar) | Dr. Hasan Selçuk ETİ |