Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İŞLETME

Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi (COVID-19 Pandemisi Örneği) Daha büyük görüntüle

Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi (COVID-19 Pandemisi Örneği)

9786258399233

Akademisyen Kitabevi

165,00 TL

132,00 TL

-20%


KDV Hariç: 132,00 TL

Değerli okuyucu,içinde bulunduğumuz Covid 19 Pandemi sürecinde “Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi ( Covid 19 Pandemisi Örneği)” kitabımın literatüre ve sizlere önemli katkılar sağlayacağını ümit ediyorum.

Küresel rekabet yoğunlaştıkça ve rekabet avantajı etkisini kaybettikçe bu unsurların marka değerine ve yönetimine yaptığı katkı artmaktadır. Bu bağlamda stratejik pazarlama ve marka yönetiminin nasıl bir etkileşimde olduğunu, iki alanın birleşimiyle ortaya çıkan yeni stratejilerin ve katkıların bilinmesi gereklilik arz etmektedir. Bu amaçlar doğrultusunda bu kitap öncelikle iki alanın derinliğini ve ortak noktalarını anlaşılır kılmak için bu alanların hangi tabanda kesiştiğini ve birbirlerini hangi açılardan tamamladığını görmek üzere bir içerik sunacaktır.

 

 

GİRİŞ

STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKAYÖNETİMİNİN KESİŞİMİ

Stratejik Pazarlama

Marka Yönetimi

Stratejik Pazarlama Çerçevesinde Marka Yönetimi

Marka Penetrasyonu

Marka Genişlemesi

Marka Aktarımı (Transferi)

Uluslararasılaşma

Marka Geliştirme/ Çoklu Marka Stratejisi

Marka Çeşitlendirmesi

Ürün Marka Stratejisi

Şemsiye Marka Stratejisi

Aile Markası Stratejisi

Kurumsal Markalaşma Stratejisi

Stratejik Pazarlama İle Dönüşen Marka Kültürü ve Kimliği

Marka Yönetiminde Stratejik Pazarlama Etkisi ve Pazarlama Metrikleri

Özet

Krizin Tanımı ve Kapsamı

KRİZ DÖNEMLERİNDE STRATEJİKPAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ

Kriz Yönetimi

Krizin Stratejik Pazarlamaya Etkisi

Krizin Marka Yönetimine Etkisi

Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama veMarka Yönetimi Etkileşimi

ISBN9786258399233
Basım Yılı2022
Sayfa Sayısı96
Yazar(lar)Dr. Hasan Selçuk ETİ

Yorum Yaz

Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi (COVID-19 Pandemisi Örneği)

Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi (COVID-19 Pandemisi Örneği)

Yorum Yaz