Sipariş listesinde ürün yok
9786253994914
165,00 TL
132,00 TL
-20%
Müşteri ilişkilerinin, işletmeler açısından artan önemimden dolayı bu çalışmada, müşteri ilişkileri yönetimi konusu ele alınmış ve detaylı olarak incelenmeye çalışılmıştır. Araştırmanın birinci amacı, bankaların müşteri ilişkileri yönetimi uygulama düzeyi ile hizmet satış düzeyinin değişimi arasındaki ilişkiyi tespit etmektir. Araştırmanın ikinci amacı ise banka müşterilerinin banka tercihlerini etkileyen faktörlerin neler olduğunu tespit etmektir.
ISBN | 9786253994914 |
Basım Yılı | 2023 |
Basım Sayısı | 1 |
Sayfa Sayısı | 119 |
Kitap Dili | Türkçe |
Yazar(lar) | Mutlu Yüksel AVCILAR |
BISAC | BUS004000 |
DOI | 10.37609/akya.2916 |