Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.
* BÖLÜM 1 Yaratıcı Düşünmenin Desteklendiği Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Öğretimin 11. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Tepkimelerde Enerji Konusundaki Kavramalarına Ve Çizimlerine Etkisi / Hakkı KADAYIFÇI, Melike ATAÇ
* BÖLÜM 2 Atom ve Periyodik Cetvel Ünitesinde Bilimin Doğası Hakkındaki Düşünceleri Geliştirmeye Yönelik Ders Planı Örneği / Seyide EROĞLU, Oktay BEKTAŞ
* BÖLÜM 3 Kimya Derslerinde STEM Yaklaşımına Dayalı Örnek Etkinliklerin Tasarlanması: Sis Yakalama Ağı / Seyide EROĞLU, Oktay BEKTAŞ
* BÖLÜM 4 Öğretmen Adaylarında Eğitsel Oyunlarla Farkındalık Oluşturulması: İyonik Bağlı Anorganik Bileşikler / Sena ÇETİN, Dilek ÇELİKLER
* BÖLÜM 5 Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Özdüzenleme Stratejilerinin Cinsiyet ve Alan Değişkenleri Açısından İncelenmesi / Funda EKİCİ Ayşe YALÇIN ÇELİK
* BÖLÜM 6 Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Ders Planlarının Fen | Çevre | Sağlık Vizyonu Çerçevesinde İncelenmesi / Ayla ÇETİN DİNDAR
* BÖLÜM 7 Motivasyonel Düzenleme Stratejileri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması / Burcu IŞIK Basri ATASOY
* BÖLÜM 8 Türkiye’deki Kimya Eğitimi Alanında Tamamlanan Doktora Tezlerinin Analizi: (2011-2021) / Soner YAVUZCem BÜYÜKEKŞİ
BÖLÜM 9 Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin 9. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerine ve Akademik Başarılarına Etkisi / Nagihan KADIOĞLU Özge ÖZYALÇIN OSKAY
* BÖLÜM 10 2017-2022 Yılları Arasında Kimya Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi / Nevin KOZCU ÇAKIRBurcu ŞENLER
* BÖLÜM 11 Kimya Dersi Bağlamında Özdüzenlemeli Öğrenme / Cansel KADIOĞLU AKBULUT