Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

Pazarlama

Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım Daha büyük görüntüle

Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım

9786052580912

Akademisyen Kitabevi

385,00 TL

308,00 TL

-20%


KDV Hariç: 308,00 TL

 

Kitabımız “Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım” başlığını taşımaktadır. Bunun nedeni, kitabımızda bu alanda eksikliği hissedilen pek çok konunun işlenmiş olmasıdır. Bunlardan bazıları, firmaların stratejik kararlarında artık sürekli göz önünde bulundurmaları gereken “toplumsal pazarlama,” “etik ve sosyal sorumluluk,“ “marka imajı,” “hizmet” ve “internette pazarlama” konularıdır.

 

On yedi bölümde ele almaya çalıştığımız pazarlama yaklaşımlarını içeren kitabımızı, yeni bir vizyonla tüm firmalara, önünü görmek isteyen tüm çalışanlara ve gelecekte pazarlama anlayışına sahip olmadan ilerlemenin mümkün olmadığını anlatmak istediğimiz öğrencilerimize yararlı olması amacı ile hazırlamış bulunmaktayız.

İÇİNDEKİLER

Bölüm 1: Pazarlamanın Tanımı ve Gelişimi

Bölüm 2: Stratejik Planlama: Pazarlama Planı Geliştirme ve Uygulaması

Bölüm 3: Pazarlama Çevresi

Bölüm 4: Pazar Hedeflemesi ve Bölümlemesi (Segmentasyonu)

Bölüm 5: Tüketici Davranışları ve Karar Verme

Bölüm 6: Örgütsel Pazarlar ve Satın Alma

Bölüm 7: Ürün

Bölüm 8: Hizmet ve Kar Amacı Gütmeyen Örgüt Pazarlaması

Bölüm 9: Pazarlama Kanalları ve Dağıtım

Bölüm 10: Tutundurma (Promosyon)

Bölüm 11: Reklam ve Halkla İlişkiler

Bölüm 12: Satış Geliştirme ve Kişisel Satış

Bölüm 13: Fiyatlama

Bölüm 14: Pazarlama Araştırması

Bölüm 15: Küresel Pazarlama

Bölüm 16: İnternette Pazarlama

Bölüm 17: Etik ve Sosyal Sorumluluk

ISBN9786052580912
Basım Yılı2018
Sayfa Sayısı365 sayfa Kağıt: 1. Hamur 70 gr 16 x 24
Yazar(lar)Prof. Dr. Serap ÇABUK , Prof. Dr. Mehmet İ. YAĞCI

Yorum Yaz

Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım

Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım

Yorum Yaz