Sipariş listesinde ürün yok
9786052580912
385,00 TL
308,00 TL
-20%
Kitabımız “Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım” başlığını taşımaktadır. Bunun nedeni, kitabımızda bu alanda eksikliği hissedilen pek çok konunun işlenmiş olmasıdır. Bunlardan bazıları, firmaların stratejik kararlarında artık sürekli göz önünde bulundurmaları gereken “toplumsal pazarlama,” “etik ve sosyal sorumluluk,“ “marka imajı,” “hizmet” ve “internette pazarlama” konularıdır.
On yedi bölümde ele almaya çalıştığımız pazarlama yaklaşımlarını içeren kitabımızı, yeni bir vizyonla tüm firmalara, önünü görmek isteyen tüm çalışanlara ve gelecekte pazarlama anlayışına sahip olmadan ilerlemenin mümkün olmadığını anlatmak istediğimiz öğrencilerimize yararlı olması amacı ile hazırlamış bulunmaktayız.
İÇİNDEKİLER
Bölüm 1: Pazarlamanın Tanımı ve Gelişimi
Bölüm 2: Stratejik Planlama: Pazarlama Planı Geliştirme ve Uygulaması
Bölüm 3: Pazarlama Çevresi
Bölüm 4: Pazar Hedeflemesi ve Bölümlemesi (Segmentasyonu)
Bölüm 5: Tüketici Davranışları ve Karar Verme
Bölüm 6: Örgütsel Pazarlar ve Satın Alma
Bölüm 7: Ürün
Bölüm 8: Hizmet ve Kar Amacı Gütmeyen Örgüt Pazarlaması
Bölüm 9: Pazarlama Kanalları ve Dağıtım
Bölüm 10: Tutundurma (Promosyon)
Bölüm 11: Reklam ve Halkla İlişkiler
Bölüm 12: Satış Geliştirme ve Kişisel Satış
Bölüm 13: Fiyatlama
Bölüm 14: Pazarlama Araştırması
Bölüm 15: Küresel Pazarlama
Bölüm 16: İnternette Pazarlama
Bölüm 17: Etik ve Sosyal Sorumluluk
ISBN | 9786052580912 |
Basım Yılı | 2018 |
Sayfa Sayısı | 365 sayfa Kağıt: 1. Hamur 70 gr 16 x 24 |
Yazar(lar) | Prof. Dr. Serap ÇABUK , Prof. Dr. Mehmet İ. YAĞCI |