Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

Pazarlama

Pazarlamanın Temelleri Daha büyük görüntüle

Pazarlamanın Temelleri

9786051335117

Nobel Akademik Yayıncılık

750,00 TL

637,50 TL

-15%


KDV Hariç: 637,50 TL

Pazarlamanın Temelleri; akademisyenlere, pratisyenlere ve öğrencilere dönük olmak üzere pazarlama bakış açısını genişletmek ve uygulamalarını analiz edip geliştirmek isteyen herkesin yararlanabileceği temel bir kitaptır. Kitap, 18 ayrı bölümde ele alınmış olup pazarlamanın toplum, firma ve tüketici için değeri; pazarlama strateji planlaması süreci içerisinde temel pazarlama karması unsurları ve etik pazarlama bölümlerini içermektedir. Bölümler, öne çıkan temel noktaları ve güncel olayları örnekleri ile beraber ele almakta ve analiz etmektedir. Ayrıca, Ekonominin Temelleri, Pazarlama Aritmetiği ve Pazarlamada Kariyer Planlaması ekleri ile bölümler desteklenmektedir. 
Kitap, kapsamlı örnek vakalarla, her bölüme ilişkin sorularla zenginleştirilmiş ve tamamlayıcı eklerle beraber temel konular pekiştirilmiştir. 
Uluslararası uygulamaların güncel örneklerle beraber yer aldığı çok kapsamlı bu kitap hem öğrencilere hem de konu ile ilgilenen herkese yararlı bir kaynak olacaktır.

ISBN9786051335117
Kitap DiliTürkçe
Yazar(lar)William D. PERREAULT,Joseph P. CANNON,E. Jerome McCARTHY
Çeviren(ler)Sali̇h Yıldız,Emel Yıldız,Duygu Fırat,Hasan Ayyıldız,Ekrem Cengi̇z,Mehmet Kara,Ceyda Aysuna Türkyılmaz,Mehmet Hanefi̇ Topal,Ahmet Mutlu Akyüz,Ezgi̇ Karataş Yücel,Engi̇n Yücel,Serkan Genç
Editör(ler)Asım Günal ÖNCE

Yorum Yaz

Pazarlamanın Temelleri

Pazarlamanın Temelleri

Yorum Yaz