Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

Psikoloji

Erken Çocukluk Döneminde GELİŞİMİN ve ÖĞRENMENİN DEĞERLENDİRİLMESİ ve DESTEKLENMESİ Daha büyük görüntüle

Erken Çocukluk Döneminde GELİŞİMİN ve ÖĞRENMENİN DEĞERLENDİRİLMESİ ve DESTEKLENMESİ

9786051333564

Nobel Akademik Yayıncılık

340,00 TL

289,00 TL

-15%


KDV Hariç: 289,00 TL

Sınıf ortamlarında eğitim ve öğretim süreçlerinde gerçekleştirilen değerlendirmeler erken çocukluk dönemi öğrenme ve öğretme sürecinin en önemli unsurudur. Çocukların içinde bulundukları dönemdeki kapasiteleri ve gelişim düzeyleri hakkında bilgi sahibi olmak, gerçekleştirilecek deneyimlerin/etkinliklerin, çocukların güçlü yanlarını ortaya çıkarmaya olanak sağlayıcı ve sürekli gelişim ve öğrenmelerini destekleyici imkânlar sunmaktadır. Bu kitabın amacı; geleneksel değerlendirme yaklaşımlarından farklı olarak, sınıf-temelli otantik değerlendirmelerin nasıl gerçekleştirileceğini ve bu tür değerlendirme süreçlerinde elde edilen bilgilerin çocukların öğrenmelerini destekleyici ve teşvik edici müfredat planlamalarında nasıl yorumlanıp, kullanılabileceğini sergilemektir. "Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi" kitabı beşinci basımında hızlı biçimde gelişmekte olan uygun değerlendirme kavramları, beklenen eğitimsel çıktılar, küçük çocukların gelişim ve öğrenme yolları ve erken çocukluk dönemi öğretmelerinin değerlendirme çalışmalarındaki görev ve sorumlulukları çerçevesinde gözden geçirilmiş ve güncellenmiştir. "Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi" kitabında ölçme ve değerlendirme olguları; çoğunlukla standart test, ölçek ve diğer ölçme araçlarının kullanımı ve bir oturumluk tanılama, seçme ve eleme uygulamalarına dayalı çalışmaların ağırlık verildiği geleneksel değerlendirme yaklaşımlarından farklı olarak ele alınmıştır. Kitap boyunca değerlendirme çalışmaları "gelişime yönelik çalışmalar" olarak ele alınmıştır.

ISBN9786051333564
Basım YılıEylül 2012
Basım Sayısı5. Basımdan Çeviri
Sayfa Sayısı288
Yazar(lar)Oralie Mcafee, Deborah J. Leong; Pearson Yayınevi
Çeviren(ler)Hatice Akkoç, Birsen Ekinci, Gönül Sakız, Şadiye Keleş
Ebat "cm"21,5x27,5

Yorum Yaz

Erken Çocukluk Döneminde GELİŞİMİN ve ÖĞRENMENİN DEĞERLENDİRİLMESİ ve DESTEKLENMESİ

Erken Çocukluk Döneminde GELİŞİMİN ve ÖĞRENMENİN DEĞERLENDİRİLMESİ ve DESTEKLENMESİ

Yorum Yaz