Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

SPOR BİLİMLERİ

Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi Daha büyük görüntüle

Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi

9786059663427

Nobel Akademik Yayıncılık

105,00 TL

89,25 TL

-15%


KDV Hariç: 89,25 TL

Değerli okuyucu! “Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi” kitabı, spor hizmetlerinde kalite kavramının önemini vurgulamak ve alana bilimsel katkı sağlamak amacı ile yazılmıştır. İşletme literatüründen gelen “Hizmet (Service)” kavramı, New York’lu bir bankacı olan Lynn Shostack’ın 1977 yılında yazdığı ve “Journal of Marketing” dergisinde yayınlanan “Breaking Free From Product” adlı makalesi ile hizmetlerin pazarlanması fikrinin temelini oluşturmuş ve yeni bir olguya evrilmiştir. Bu kitapta hizmetlerin doğasından kaynaklanan bazı özellikleri nedeni ile hizmet ve hizmet kalitesi kavramlarının anlaşılmasındaki zorluklar açıklanmaya ve spor hizmetlerinde hizmet kalitesinin önemi vurgulanmaya çalışılmıştır. Ayrıca spor hizmetlerinde kaliteyi ölçen, geçerli ve güvenilirliği test edilmiş bir ölçme aracı geliştirilerek hem bilimsel uygulamalar hem de sektör temsilcilerinin kullanımına sunulmuştur.

ISBN9786059663427
Basım YılıAralık 2016
Basım Sayısı1. BasKI
Sayfa Sayısı134
Yazar(lar)Yılmaz Uçan

Yorum Yaz

Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi

Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi

Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi

Yorum Yaz