Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

SPOR BİLİMLERİ

Postmodern Dönemde Türkiye'de Futbol Endüstrisi ve Taraftar Profilleri Daha büyük görüntüle

Postmodern Dönemde Türkiye'de Futbol Endüstrisi ve Taraftar Profilleri

9786052582602

Akademisyen Kitabevi

250,00 TL

200,00 TL

-20%


KDV Hariç: 200,00 TL

Günümüzde hem küresel anlamda hem de ulusal boyutta futbol, bir popüler kültür ürünü olarak metalaştırılmış ve ticari amaçlar doğrultusunda bireylere sunulmaya başlanmıştır. Bu çalışma, postmodern dönem ile birlikte futbolun endüstrileşme sürecinin Türkiye’deki futbol kültürünü, kulüplerin ve taraftarların futbola bakış açılarını nasıl değiştirdiğini ortaya koymaktadır. Bu kitap çalışmasının amacı, Türkiye futbolunun 1980 sonrası yaşadığı endüstriyel dönüşümün futbol kulüplerini nasıl etkilediği ve bu durumun bir sonucu olarak taraftarların yaşadığı değişimi detaylı bir biçimde analiz etmektir.

ISBN9786052582602
Basım Yılı2019
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı242
Yazar(lar)Ahmet Gökçe ASLANER
Ebat "cm"Enzo, 13,5 x 21
BISACSPO015000

Yorum Yaz

Postmodern Dönemde Türkiye'de Futbol Endüstrisi ve Taraftar Profilleri

Postmodern Dönemde Türkiye'de Futbol Endüstrisi ve Taraftar Profilleri

Yorum Yaz