Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

SPOR BİLİMLERİ

Hareket Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı Daha büyük görüntüle

Hareket Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı

9786257106986

Akademisyen Kitabevi

165,00 TL

132,00 TL

-20%


KDV Hariç: 132,00 TL

1. Giriş

1.1. Araştırmanın Amacı

1.2. Problem Cümlesi

1.3. Araştırmanın Önemi

1.4. Araştırmanın Soruları ve Hipotezleri

1.4.1. Hipotezler

1.5. Sayıltılar

1.6. Sınırlılıklar

2. Literatür Taraması

2.1. Proje Tabanlı Öğrenme (PTÖ) Tanımı

2.2. Proje Tabanlı Öğrenme ve Özellikleri

2.3. Proje Tabanlı Öğrenmenin Aşamaları

2.4. Proje Tabanlı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları

2.5. Komut Stili (Stil A)

2.5.1. Komut A Stilinin Uygulanışı

2.6. Eleştirel Düşünme Becerisi

2.6.1. Eleştirel Düşünme Becerisinin Tanımı

2.6.2. Eleştirel Düşünen Bireylerin Özellikleri

2.6.3. Eleştirel Düşünmenin Boyutları

2.6.4. Eleştirel Düşünme Becerisine

Etki Eden Faktörler

2.7. Karar Verme Becerisi

2.7.1. Karar Verme Becerisi Tanımı

2.7.2. Karar Verme Süreci

2.8. Karar Verme Stilleri / Stratejileri

2.9. Karar Verme Davranışını Etkileyen Faktörler

2.9.1. Öz-Yeterlik Algısı

2.9.2. Akademik Öz-Yeterlik Algısı Tanımı

2.9.3. Akademik Öz-Yeterlik Algısını Etkileyen

Faktörler

2.10. Konu İle İlgili Yapılan Araştırmalar

2.10.1. Yurt İçinde Yapılan Araştırmalar

2.10.2. Yurtdışında Yapılan Araştırmalar

3. Yöntem ve Prosedürler

3.1. Çalışmanın Dizaynı

3.2. Araştırmanın Amacı

3.3. Araştırmanın Denekleri

3.4. Veri Toplama Araçları

3.4.1. Eleştirel Düşünme Ölçeği (EDÖ)

3.4.2. Karar Verme Ölçeği (KVÖ)

3.4.3. Akademik Öz-Yeterlik Algısı

Ölçeği (AÖYAÖ)

3.4.4. Demografik Bilgi Formu

3.5. Araştırmanın Süreci

3.6. Verilerin Analizi

4. Bulgular

4.1. Deney Ve Kontrol Gruplarının Eleştirel

Düşünme, Karar Verme ve Akademik

Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri

4.2. Kontrol Grubuna (Komut Stilinin

Uygulandığı Gruba) İlişkin Bulgular

4.2.1. Eleştirel Düşünme – Katılım Boyutu

4.2.2. Eleştirel düşünme – Bilişsel Olgunluk Boyutu

4.2.3. Eleştirel Düşünme – Yenilikçilik Boyutu

4.2.4. Eleştirel Düşünme – Genel (Toplam Puan)

4.2.5. Öz Yeterlik – Sosyal Statü Boyutu

4.2.6. Öz Yeterlik – Bilişsel Uygulama Boyutu

4.2.7. Öz Yeterlik – Teknik Beceriler Boyutu

4.2.8. Öz Yeterlik – Genel (Toplam Puan)

4.2.9. Karar Verme – Öz Saygı Boyutu

4.3 Deney Grubuna (Proje Tabanlı Öğrenme

Yaklaşımının - Ptöy Uygulandığı Grup)

İlişkin Bulgular

4.3.1. Eleştirel Düşünme – Katılım Boyutu

4.3.2. Eleştirel Düşünme – Bilişsel Olgunluk Boyutu

4.3.3. Eleştirel Düşünme – Yenilikçilik Boyutu

4.3.4. Eleştirel Düşünme – Genel (Toplam Puan)

4.3.5. Öz yeterlik – Sosyal Statü Boyutu

4.3.6. Öz yeterlik – Bilişsel Uygulama Boyutu

4.3.7. Öz yeterlik – Teknik Beceriler Boyutu

4.3.8. Öz yeterlik – Genel (Toplam Puan)

4.3.9. Karar Verme – Öz saygı Boyutu

4.4. Deney ve Kontrol Grubu Karşılaştırmaları

4.4.1. Eleştirel Düşünme – Katılım Boyutu

4.4.2. Eleştirel Düşünme – Bilişsel Olgunluk Boyutu

4.4.3. Eleştirel Düşünme – Yenilikçilik Boyutu

4.4.4. Eleştirel Düşünme – Genel (Toplam Puan)

4.4.5. Akademik Öz Yeterlik – Sosyal Statü Boyutu.

4.4.6. Öz Yeterlik – Bilişsel Uygulama Boyutu

4.4.7. Öz Yeterlik – Teknik Beceriler Boyutu

4.4.8. Öz Yeterlik – Genel (Toplam Puan)

4.4.9. Karar Verme – Öz Saygı Boyutu

Sonuç ve Öneriler

Kaynaklar

ISBN9786257106986
Basım Yılı2020
Sayfa Sayısı169
Yazar(lar) Dr. Yunus Emre Üstgörül, Dr. Öğr. Üyesi Gökhan Çobanoğlu, Doç. Dr. Kevser Özaydınlık
Ebat "cm"13,5 x 21
BISACSPO000000

Yorum Yaz

Hareket Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı

Hareket Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı

Yorum Yaz