Sipariş listesinde ürün yok
9786257275576
250,00 TL
200,00 TL
-20%
1. BÖLÜM
YARATICILIĞIN TARIHÇESI
2. BÖLÜM
YARATICILIK KAVRAMI
3. BÖLÜM
YARATICILIK VE DÜŞÜNME
3.1. Yaratıcı Düşünmenin Özellikleri
3.1.1. Yaratıcı Düşünme
3.1.2. Mantıksal Düşünme
3.1.3. Yaratıcılığın İlgi Çeken 3 Özelliği
3.1.4. Yaratıcılığı Değerlendirirken 5 Değişik Düzey
3.2.Yaratıcı Düşünme Sürecinde Rol Oynayan Faktörler
3.2.1.Kalıtım ve Çevre
3.2.2. Cinsiyet
3.2.3. Sosyo-Ekonomik Düzey
3.2.4. Zekâ
3.2.4.1. Üstün Yaratıcılık-Üstün Zekâ
3.2.4.2. Düşük Yaratıcılık-Düşük Zekâ
3.2.4.3. Düşük Yaratıcılık-Yüksek Zekâ
3.2.4.4. Yüksek Yaratıcılık-Düşük Zekâ
3.2.5. Kişilik
3.2.5.1. Deneyime Açık Olma
3.2.5.2. İç Değerlendirme
3.2.5.3. Eleman ve Kavramlarla Oynama Yeteneği
4. BÖLÜM
YARATICI KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ
5. BÖLÜM
YARATICILIK VE AİLE
6. BÖLÜM
YARATICILIĞIN BOYUTLARI
7. BÖLÜM
YARATICI BİREYİN ÖZELLİKLERİ
7.1. Yaratıcı Bir Birey Nasıl Tanınır
8. BÖLÜM
YARATICILIK VE BEYİN
8.1. Gelişim Dönemleri ve Beyin
8.1.1. Ergenlik Döneminde Beynin Gelişim Süreçleri
8.2. Öğretim Yöntemleri ve Beynin Gelişimi
8.2.1. Görsel İmgeleme
8.2.2. Taklit Etme
8.3. Beyin ve Egzersiz
8.3.1. Fiziksel Egzersiz Beynin Daha
İyi Çalışmasını Nasıl Sağlar?
8.3.2. Fiziksel Egzersizin Yararları
8.4. Egzersiz, Beyin ve Yaratıcılık
8.5. Yaratıcılık ve Beyin Arasındaki İlişki
8.5.1. Çevre ve Yaratıcılık
8.6. Yaratıcılık Kavramını Nasıl Görür, Nasıl Tanıyabilirim?
8.6.1. Sağ ve Sol Lob
8.6.2. Beyinin Sağ ve Sol Lobunu Birlikte
Kullanarak Düşünce Biçimini Kullanma
9. BÖLÜM
YARATICILIK VE BİLİŞSEL SÜREÇLER
9.1. Bilişötesi
9.1.1. Bilişötesi Öğrenme Süreçleri
İçerisinde Yer Alan Kavramlar
9.1.2. Biliş Ötesi Süreçler Neden Geliştirilmelidir?
10. BÖLÜM
EĞİTİM VE YARATICILIK
10.1. Yaratıcılık ve Okul
10.1.1. Neden Çocuklarda Yaratıcılık
10.1.2. Öğretim İçin Yaratıcılık
10.2. Eğitim Dönemleri ve Yaratıcılık
10.2.1. Okul Öncesi Dönemde Yaratıcı Düşünme Süreci
ISBN | 9786257275576 |
Basım Yılı | 2020 |
Sayfa Sayısı | 175 sayfa Kağıt: 1. Hamur 70 gr 16 x 24 |
Yazar(lar) | Prof. Dr. Murat TEKİN |
DOI | https://doi.org/10.37609/akya.390 |