Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

SPOR BİLİMLERİ

Bireyselleştirilmiş Öğretim Modeli ve Akış Teorisi Daha büyük görüntüle

Bireyselleştirilmiş Öğretim Modeli ve Akış Teorisi

9786256965034

Akademisyen Kitabevi

250,00 TL

200,00 TL

-20%


KDV Hariç: 200,00 TL

  1. Giriş

1.1. Araştırmanın Amacı

1.2. Araştırmanın Önemi

1.3. Araştırmanın Sınırlılıkları

1.4. Sayıltılar

  1. Alanyazın İncelemesi

2.1. Beden Eğitimi

2.2. Etkili Öğretim ve Beden Eğitimi

2.3. Model Temelli Beden Eğitimi Öğretimi

2.3.1. Model Temelli Beden Eğitimi Öğretiminin Faydaları

2.3.2. Öğretim Modeli Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

2.4. Bireyselleştirilmiş Öğretim Modeli

2.4.1. Bireyselleştirilmiş Öğretim Modeline Genel Bir Bakış

2.4.2. Bireyselleştirilmiş Öğretim Modelinin Öğretim ve

Öğrenme Varsayımları

2.4.3. Bireyselleştirilmiş Öğretim Modelinin Öğrenme

Alanları ile İlişkisi

2.4.4. Bireyselleştirilmiş Öğretim Modeline İlişkin Öğrenci

Gelişim Gereksinimleri

2.4.5. Bireyselleştirilmiş Öğretim Modelinin Öğrenme ve

Öğretime İlişkin Özellikleri

2.4.6. Öğrenme Görevleri

2.4.7. Bireyselleştirilmiş Öğretim Modelinin Uygulama

İhtiyaçları ve Modifikasyonlar

2.4.8. BÖM’ün Seçilmesi ve Uyarlanması

2.5. Akış Kuramı

2.5.1. Akış Kuramına Genel Bir Bakış

2.5.2. Akış Kuramı ile Öğrenme İlişkisi

2.5.3. Akış Kuramı ve Beden Eğitimi

  1. Yöntem

3.1. Araştırmanın Deseni

3.2. Araştırmanın Katılımcıları

3.3. Veri Toplama Araçları

3.3.1. Nicel Veri Toplama Aracı

3.3.2. Nitel Veri Toplama Araçları

3.4. Veri Toplama Süreci

3.4.1. Nicel Verilerin Toplanması

3.4.1. Nitel Verilerin Toplanması

3.5. Akış Kuramı Çerçevesinde Hazırlanan Çalışma Kitabı

3.5.1. Çalışma Kitabının Özellikleri

3.5.2. Görev Yapısı

3.5.3. Öğrenmenin Değerlendirilmesi

3.6. Uygulama Ortamı

3.7. Uygulama Süreci

3.7.1. Uygulama Sürecinde Kullanılan Araç ve Gereçler

3.8. Araştırmacının Rolü

3.9. Verilerin Analizi

3.9.1. Nicel Verilerin Analizi

3.9.2. Nitel Verilerin Analizi

3.9.3. Geçerlik, Güvenirlik ve İnanırlık

  1. Bulgular

4.1. Nitel Verilerin Analizi

4.1.1. Beceri Gerektiren Zorlu Bir Aktivite

4.1.2. Eldeki Göreve Odaklanma

4.1.3. Eylem ve Farkındalığın Birleştirilmesi

4.1.4. Net Hedefler

4.1.5. Geri Bildirim

4.1.6. Kontrol Paradoksu

4.1.7. Ototelik Deneyim

4.1.8. Öz Farkındalığın Kaybı

4.1.9. Zamanın Dönüşümü

4.2. Nicel Verilerin Analizi

4.2.1. Ölçek Uyarlama Sürecine İlişkin Bulgular

4.2.2. Ölçek Uygulamasına İlişkin Bulgular

  1. Tartışma ve Sonuç
  2. Öneriler

6.1. Uygulayıcılara Yönelik Öneriler

6.2. Araştırmacılara Yönelik Öneriler

Kaynaklar

ISBN9786256965034
Basım Yılı2023
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı147
Kitap DiliTürkçe
Yazar(lar)Arıkan EKTİRİCİ
BISACSPO047000
DOI10.37609/akya.2467

Yorum Yaz

Bireyselleştirilmiş Öğretim Modeli ve Akış Teorisi

Bireyselleştirilmiş Öğretim Modeli ve Akış Teorisi

Yorum Yaz