Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

SPOR BİLİMLERİ

Spor Yayınları ve İçeriklerinde İkinci Ekran (Second Screen) Etkisi Daha büyük görüntüle

Spor Yayınları ve İçeriklerinde İkinci Ekran (Second Screen) Etkisi

9786253751579

Akademisyen Kitabevi

275,00 TL

220,00 TL

-20%


KDV Hariç: 220,00 TL

Bu çalışmanın amacı; canlı spor müsabakaları süresince ikinci ekranların tercih edilme biçimlerinin, hangi düzeyde tercih edildiğinin ve tercih edilme nedenlerinin belirlenmesidir.

ISBN9786253751579
Basım Yılı2024
Sayfa Sayısı168
Yazar(lar)Abdullah ŞAHİN Arif YÜCE
BISACSPO000000
DOI10.37609/akya.3366

Yorum Yaz

Spor Yayınları ve İçeriklerinde İkinci Ekran (Second Screen) Etkisi

Spor Yayınları ve İçeriklerinde İkinci Ekran (Second Screen) Etkisi

Yorum Yaz