Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

SPOR BİLİMLERİ

Empatik Eğilimin Saldırganlık Düzeylerine Etkisi Daha büyük görüntüle

Empatik Eğilimin Saldırganlık Düzeylerine Etkisi

9786253751289

Akademisyen Kitabevi

200,00 TL

160,00 TL

-20%


KDV Hariç: 160,00 TL

Giriş

BİRİNCİ BÖLÜM

Amaç

1.1.AraştırmanınAmacı

1.2.AraştırmanınÖnemi

1.3.ProblemCümlesi

1.3.1.  AltProblemler

1.4.AraştırmanınHipotezleri

1.5.AraştırmanınVarsayımları

1.6.Sınırlılıklar

1.7.Tanımlar

İKİNCİ BÖLÜM

Araştırmanın Kuramsal Çerçevesi ve İlgili Araştırmalar

2.1.  Empati


2.1.1.         EmpatiTanımı

2.1.2.         Empatinin Tarihçesi

2.1.3.         EmpatininBileşenleri

2.1.3.1.  Algısal (Fiziksel)Empati

2.1.3.2.  BilişselEmpati

2.1.3.3.  DuyuşsalEmpati

2.1.3.4.  BildirişimBileşeni

2.1.4.          Empatinin Tepki Basamakları

2.1.4.1.OnlarBasamağı

2.1.4.2.Ben Basmağı

2.1.5.  Empatiyle Bazı Kavramlarınİlişkisi

2.1.5.1.  Empati veSempati

2.1.5.2.  Empati veÖzdeşleşme

2.1.5.3.  Empati veİçtenlik

2.1.5.4.  Empati ve SezgiselTanı

2.1.6.  Sporda EmpatiKavramı

2.1.7.  Spor ve Empatiİlişkisi

2.2.       Saldırganlık VeŞiddet

2.2.1.Saldırganlık

2.2.2.Şiddet

2.2.3.SaldırganlığınNedenleri

2.2.3.1.Engellenme

2.2.3.2.MensubiyetDuygusu

2.2.3.3.CinsiyetFaktörü

2.2.3.4.KitleFaktörü

2.2.3.5.Kültür

2.2.4.          SaldırganlığınTürleri

2.2.4.1.Amaç yönelimliSaldırganlık

2.2.4.2.Araçsal (Edilgen)Saldırganlık

2.2.4.3.Emir AltındaSaldırganlık

2.2.4.4.Düşmanca (Yıkıcı)Saldırganlık

2.2.4.5.Atılganlık

2.2.5.  Saldırganlığı EtkileyenFaktörler

2.2.5.1.Aile

2.2.5.2.Okul veEğitim

2.2.5.3.Davranış Türü

2.2.5.4.Holiganlık

2.2.5.5.ÇevreselNedenler

2.2.5.6.Kitle İletişim Araçları veMedya

2.2.5.7.Alkol veUyuşturucu

2.2.6.      SaldırganlıkKuramları

2.2.6.1.      İçgüdüKuramı

2.2.6.2.      BiyolojikKuram

2.2.6.3.      Engellenme- Saldırganlık (Dürtü)Kuramı

2.2.6.4.      ÖğrenmeKuramı

2.2.6.4.1.       DavranışçıKuramı

2.2.6.4.2.       Sosyal Öğrenme Kuramı

2.2.7.  Sporda SaldırganlıkKavramı

2.2.8.  Spor ve Saldırganlıkİlişkisi

2.3. Empati ve Saldırganlık İle İlgili Yapılan Araştırmalar

2.3.3. Saldırganlıkla İlgili Yapılan Ulusal ve Uluslararası Araştırmalar Araştırmalar

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Yöntem ve Bulgular

3.1.  AraştırmanınModeli


3.2.  Evren ve ÖrneklemYöntemi

3.2.1.  Protokol

3.2.2.  Veri ToplamaAraçları

3.2.3.  Kişisel Bilgi Formu

3.2.4.  Empati EğilimÖlçeği

3.2.5.  Saldırganlık EnvanteriÖlçeği

3.2.6.  VerilerinAnalizi

3.3.Bulgular

3.3.1.  Empati Ölçeği Puan Ortalamalarının İstatistikSonuçları

3.3.2.  Öğrencilerin Saldırganlık Ölçeği Puan Ortalamalarına İlişkinSonuçları

3.3.3.  ÖğrencilerdeEmpatiİleSaldırganlıkDavranışlarıArasındakiİlişkiyeAitBulgular Sonuç veTartışma

Öneriler Kaynaklar

ISBN9786253751289
Basım Yılı2024
Sayfa Sayısı115 sayfa Kağıt: 1.Hamur 135 x 210
Yazar(lar)Ömer ARSLAN

Yorum Yaz

Empatik Eğilimin Saldırganlık Düzeylerine Etkisi

Empatik Eğilimin Saldırganlık Düzeylerine Etkisi

Yorum Yaz