Sipariş listesinde ürün yok
Öğretme-öğrenme sürecinin önemli değişkenlerinden biri olan öğretmenler için hazırlanan bu kitap; öğretmenlerin hem hizmet öncesi eğitim hem de onların görev sürecinde sürekli gelişimlerine katkı sağlamayı hedeflemektedir. Kitabın kapsamını, Öğretimle ilgili temel kavramlar; öğretimde planlı çalışmanın önemi ve yararları; öğretimin planlanması, yıllık plan, günlük plan ve etkinlik planları; öğrenme ve öğretim ilkeleri; öğretim strateji, yöntem ve teknikleri; öğretim araç ve gereçleri; öğretmen görev, sorumluluk ve yeterlilikleri konuları oluşturmaktadır. Bu boyutlar doğrultusunda kitabın temel öğretim anlayışı; okul temelli öğretim yaklaşımından çok, öğrenen aktif bir öğrenme yaklaşımıdır. Çalışma, öğretmenler ve öğretmen adaylarına temel mesleki rollerini sözü geçen esaslar üzerine kurup işe koşmaları konusunda yardımcı olacaktır.
İÇİNDEKİLER
1 Bölüm TEMEL KAVRAMLAR
TEMEL KAVRAMLAR
2 Bölüm ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ
ÖĞRETMEN YETERLİKLERİ
3 BÖLÜM ÖĞRETİMDE PROGRAMLAMA SÜRECİ
A ÖĞRETİMİN PROGRAMLANMASI
B ÖĞRETİMİN ETKİNLİKLERİNİN PLANLANMASI
4 Bölüm ÖĞRENME-ÖĞRETME: İLKELER
A BAŞLICA ÖĞRETİM İLKELERİ
B ÖĞRETME–ÖĞRENME SÜRECİNDE İLKELER
5 Bölüm ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİ: STİL, STRATEJİ, YÖNTEM, TEKNİK, MATERYAL
A SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM STRATEJİSİ
B BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM STRATEJİSİ
C ARAŞTIRMA-SORUŞTURMA YOLUYLA ÖĞRETİM STRATEJİSİ
D TAM ÖĞRENME STRATEJİSİ
E EĞİTİMDE DRAMA/YARATICI DRAMA
F ÖĞRETİM MATERYALLERİ
6 Bölüm SINIF YÖNETİMİ (ÖĞRETİMİN YÖNETİMİ)
SINIF YÖNETİMİ (SINIFA HAKİMİYET)
ISBN | 9786053950301 |
Basım Yılı | Ekim, 2010 |
Basım Sayısı | 2. Basım |
Sayfa Sayısı | 220 |